Road show predstavljanje turizma Zadarske županije odrađeno je u Oslu (11. do 13. travnja) i Helsinkiju (14. do 16. travnja), a predstavljanje je obavljeno i u Almatyju (Kazahstan 20. do 22. travnja 2011.).
U ove aktivnosti usmjerene udaljenijim zemljama, dijelom već prisutnim, a dijelom u prvim jačim kontaktima, TZ Zadarske županije ulazi zajedno s tri ostale dalmatinske županije. Nastavak je to intenzivne promidžbene kampanje.
Oslo
U Oslu je održan Road show na glavnom željezničkom kolodvoru u glavnom gradu Norveške zvanom Byporten. Podijeljene su dvije palete prospekata. Dijelili su i flayer Ryanaira s pozivom gostima da koriste njihove niskotarifne letove. Podijeljen je i veliki broj kataloga agencije Novasol iz Osla koja nudi privatni smještaj u našoj regiji. Zainteresiranost je vrlo velika, što nije čudno budući da Ryanair već treću godinu zaredom održava liniju prema ovom odredištu.
Helsinki
Nakon Osla prezentacija se nastavila u Helsinkiju u prostoru Kamppi koji je kombinacija lokalnog kolodvora i trgovinskog centra. Frekvencija ljudi je vrlo velika, podijeljeno je čak pet paleta materijala. Sa Zadranima su izlagale i ostale 3 dalmatinske županije, kao i avioprijevoznik „Blue 1″ koji održava letove iz Helsinkija prema Hrvatskoj. Gosti su jako zainteresirani za putovanja u Hrvatsku. Budući da u Zadru nemamo direktne letove iz Helsinkija, pitanja su se odnosila na modalitete prijevoza od Zračne luke Split do Zadra, odnosno poslije redovne trajektne veze prema Stockholmu odakle veza postoji.
Kazahstan
Ove godine prvi put se TZ Zadarske županije odlučila za promidžbenu kampanju na dalekom tržištu i to Kazahstanu. U najvećem gradu i bivšoj prijestolnici Almatyju održan je međunarodni turistički sajam „Turizam i putešestvije”. Na sajmu se predstavilo 50 kompanija iz 40 zemalja. Hrvatsku je predstavljao naš zajednički štand sa četiri dalmatinske županije, kao i štand grada Zagreba. Jezik sporazumijevanja je ruski. Začudo, gostima iz Kazahstana Hrvatska nije strana zemlja, iako je udaljena 6 sati leta i proteže se kroz više vremenskih zona. Naime, prije nekoliko godina imali smo čarter let iz Almatyja na Zadar. Ove godine lete na zračne luke Split i Dubrovnik. Nazočne su bile i dvije agencije koje su specijalizirane za ovo tržište, a to su Panoramic iz Splita i Atlantis iz Zagreba. Već nakon dva dana podijeljena je većina materijala. Prebrojavanjem ostavljenih vizit-karti, kao prisjećanja na kontakte, ustanovili smo da nas je na štandu posjetilo 150 lokalnih agencija. Upiti su bili uglavnom za hotele visoke kategorije, mogućnosti transfera i slično. Svoje prospekte poslali su hotel Pinija, hoteli Falkensteiner Borik i Punta Skala, Pine Beach Pakoštane, Bluesun hotel Alan Starigrad, Ilirija Biograd te Holiday Resort Zaton.
Mnogi su sumnjičavo pitali treba li im viza za ulazak u Hrvatsku. Nakon što su dobili informaciju da je ista ukinuta u ljetnim mjesecima, nastala je još veća gužva na štandu. U hali su bili nazočni naši konkurenti s mediterana: Turska i Grčka. Posebno dizajniran štand imali su Ujedinjeni Arapski Emirati, čiji je grad Dubai posebno omiljena destinacija za šoping i turizam Kazahstanaca. TZ Zadarske županije na ovim prezentacijama zastupao je Damir Hordov, savjetnik za marketing u turističkom uredu.
Intenzivna promocija Zadarske regije nastavlja se prezentacijom u Ljubljani (21./22. svibnja), Rimu (30. do 17. lipnja) i Parizu (30. do 9. lipnja).