Na Sveučilištu u Zadru ili točnije u Studentskom savjetovalištu jučer se održao evaluacijski sastanak u sklopu međunarodnog projekta EduQuality na kojem su bili predstavnici svih sveučilišta iz Hrvatske, te predstavnici četiriju sveučilišta iz inozemstva: Danske, Češke, Škotske i Švedske. Riječ je o TEMPUS projektu punog naziva „”Education for Equal Opportunities at Croatian Universities – EduQuality” čiji je zadarsko sveučilište ravnopravan sudionik od srpnja 2010. godine. Predstavnik Sveučilišta u Zadru u ovom projektu je prof.dr.sc. Anita Vulić-Prtorić, profesorica Odjela za psihologiju i voditeljica Studentskog savjetovališta.
– Cilj projekta EduQuality je pridonijeti izjednačavanju mogućnosti za studente s invaliditetom u visokom obrazovanju u Republici Hrvatskoj na institucionalnoj i nacionalnoj razini. Jedan od vrlo važnih ishoda projekta je izrada prijedloga nacionalnoga dokumenta kojim bi se jasno odredili standardi i smjernice za razvoj pristupačnosti visokoga obrazovanja studentima s invaliditetom. Takav dokument preduvjet je postizanja jednakih standarda pristupačnosti visokoga obrazovanja na nacionalnoj razini, objašnjava profesorica Vulić-Prtorić, te nastavlja:
– Sveučilišta u inozemstvu imaju bogata iskustva na tom području i na njihovim sveučilištima uspješno studiraju studenti s oštećenjima vida, sluha, disleksijom, s nekim psihičkim teškoćama ili sličnim poteškoćama. U tom smislu znanja i iskustva naših gostiju mogu biti dobra informacija za naše studente, nastavnike, ali i širu zajednicu.
Kao partneri u projektu iz Hrvatske sudjeluju sveučilišta u Osijeku, Splitu, Zadru, Dubrovniku i Rijeci, Hrvatski studentski zbor, te Institut za razvoj obrazovanja. Europski partneri su sveučilišta Strathclyde (Glasgow, Škotska), Masaryk (Brno, Češka), Aarhus (Aarhus, Danska) i Göteborg (Göteborg, Švedska). Na evaluacijskom sastanku u Zadru prisustvovalo je 16 sudionika iz navedenih institucija.
U sklopu spomenutog dvodnevnog sastanka koji se održava na Sveučilištu u Zadru provest će se analiza dosadašnjeg rada, vrednovanje provedenih aktivnosti na projektu, te donjeti odluka o daljnjem financiranju planiranih aktivnosti.