Cesta Zadar-Vir dovršena je i praktično već u prometu, premda nije i službeno otvorena. Iako se na dijelovima ceste koji su zadnji dovršeni zbog dugotrajnih imovinsko-pravnih zastoja, još uvijek nalaze plastične prepreke, netko ih je uklonio u stranu i prometnicom se već vozi.
Službeno puštanje u promet uslijedit će nakon što cesta službeno bude pregledana i dobije uporabnu dozvolu, a do tada se vozi na vlastitu odgovornost.
Izmještanje državne ceste D306 prema Viru koja se naziva još i zaobilaznica Privlake i Nina, bio je svojevremeno najveći cestovni zahvat u Zadarskoj županiji i jedan od najsloženijih u Hrvatskoj.
Ukupna dužina toga segmenta je 7250 metara koji se uklapa u ukupni pristup Virskom mostu, čime se dosadašnja stara cesta skratila za 1700 metara.
Prometnica je izuzetno ugodna za vožnju i do Vira se dođe brzo i sigurno, jer je vozni trak nove, moderne prometnice širok 7,10 metara, s bankinama širine dva metra, što znatno povećava sigurnost u prometu.
Sva križanja glavne sa starom trasom ceste također su rekonstruirana, što će poboljšati protočnost prometa. Ukupna obnova te poznate turističke ceste, od zadarskog deponija do Virskog mosta koštalo je 80 milijuna kuna (bez PDV-a), od čega je 80 posto financirano iz programa Batterment 2 Europske banke za obnovu i razvoj, a ostalih 40 posto investirale su Hrvatske ceste.
Uz radove na cesti izvedeni su infrastrukturni radovi, a napravljena je i biciklistička staza koja se nadovezuje na postojeću od Zadra do Zatona, čime postaje i najduža u županiji. Iako je cesta trebala biti otvorena prije dva ljeta, dobro je da se barem do ove sezone uspjela završiti, jer malo je poznato da je cesta Zadar-Vir jedan od najfrekventnijih prometnih pravaca ljeti – u čitavoj Hrvatskoj.
Prosječni godišnji dnevni promet cestom Zadar-Vir iznosi 9.500 vozila, a ljetni je dnevni prosjek čak 18 tisuća vozila, što tu cestu svrstava među najprometnije državne prometnice, uz kaštelansku cestu, riječku zaobilaznicu, podravsku magistralu i prometnicu Zagreb-Velika Gorica.