Na nedavnoj raspravi u povodu izmjena i dopuna Prostornog plana grada Zadra moglo se čuti kako se u mjesnim odborima Jazine I i Jazine II očekuje gradnja oko 1.000 novih stanova. Međutim, prostornim planom nije predviđena ni jedna osnovna škola na području tih mjesnih odbora. Grad Zadar se “obranio” kako je PP Zadra dokument u kojem se strateški određuju zone i kako Grad uvijek može prostorno intervenirati smještajem škole. Sve to je otvorilo priču o nizu problema koje i bez najavljenih gradnji i bez predviđenog dolaska oko 3.000 novih stanovnika, pritišću Mjesni odbor Jazine II.
Na području MO Jazine II obitava oko 5.000 stanovnika, a u novim urbanističkim konstalacijama taj se mjesni odbor nalazi dijelom skoro u centru Zadra. Na vlasti je koalicija HNS- SDP- DSU, a u odboru su još i HDZ-HSS. Predsjednik MO -a Denis Barić, inače vršitelj dužnosti predsjednika županijskog HNS-a, ukazuje na gorući problem: sigurnost prometa Putom Murvice.
Po statistici, na toj “ulici smrti” ima najviše prometnih nesreća. Čak sa smrtnim slučajevima. Tražili smo od Grada Zadra bolju sigurnost u prometu djece koja pohađaju Osnovnu školu Stanovi, a prolaze ulicom Put Murvice. Budući da vozači rijetko propuštaju pješake na označenim pješačkim prijelazima kod Vatrogasnog doma, željezarije Mikeli, a često projure i većom brzinom, djeca su izložena velikoj opasnosti. Stoga smo tražili da se dotični pješački prijelazi svjetlosno označe i da se postave ustupnici. Imamo obećanje da će se to riješiti završetkom radova na dijelu oko stambene zgrade kod bivše mljekare nakon čega će se krenuti s obnovom horizontalne signalizacije. Smatram da bi najbolje rješenje bila rekonstrukcija cijele Put Murvice, barem izgradnjom treće trake od raskrižja s Ulicom dr. Franje Tuđmana, od Tvornice kruha do raskrsnice s ulicom 7. Domobranske pukovnije ili do vatrogasnog doma, kazivao je Barić, naglašavajući da je cijelo područje potencijalni prostor najvećeg naseljavanja na području grada Zadra pa je tim hitnije urediti sigurnost na prometnicama.
Na drugu stranu, stanari iz ulice Ante Starčevića 11 zahtijevaju pomoć oko regulacije prometa u samom dvorištu zgrade. Radi se o zgradi kod Porezne uprave Zadar čije dvorište zna biti prekrcano automobilima. Stanari smatraju da bi stanarima trebalo omogućiti korištenje parking prostora unutar dvorišta i stvoriti sigurnost djeci na igralištu, a samim time i sigurnost stanara u samom dvorištu.
Njihovi susjedi na brojevima 17 i 19, ili poznatije kao “kod Šilje”, ukazuju na potrebu uređenja zelene površine na kojoj su najveća opasnost stari borovi koji prijete rušenjem. Od Grada se traži da se prostor prilagodi djeci postavljanjem vrtuljaka, klackalica uz znakove zabrane za šetnju kućnih ljubimaca, posebice pasa. Građani također žele i postavljanje nekoliko klupa na spomenutoj površini.
Barić dodaje kako je paradoks da tri kuće u Savarskoj još nisu spojene na kanalizacijski sustav. Zadarska Odvodnja je Gradu predložila projektiranje kompletnog kanalizacijskog sustava za Savarsku ulicu. Čekaju se izrada projekta i ostale radnje koje slijede do početka radova. Među pozitivnim stranama priče u MO Jazine II je činjenica da je vraćena autobusna linija za Stanove koja prolazi cijelom ulicom Put Stanova. Time je cijeli MO pokriven autobusnim linijama kao i ulice: Put Stanova, Put Murvice i Ante Starčević.