Hrvatske željeznice, prema svemu sudeći, ukidaju neke linije u cilju racionalizacije poslovanja, a hoće li biti ukinuta i jedina željeznička linija iz Zadra prema Kninu, još uvijek nije poznato.
– S obzirom da su dogovori o postupcima koji će se poduzeti kako bi se postiglo pozitivno poslovanje tvrtke još uvijek u tijeku, ne želimo kalkulirati koje će se eventualno linije reducirati, odgovorili su nam iz HŽ Putničkog prometa na upit hoće li navedena linija biti ukinuta i ukoliko hoće, što će biti s radnicima HŽ-a u Zadru i putnicima.
U priopćenju koje su nam poslali stoji da kroz razne aktivnosti nastoje racionalizirati poslovanje i povećati prihode od prijevoza putnika te osigurati dodatna sredstva iz lokalne i regionalne samouprave, ali i da će poslovnu godinu 2011. završiti u gubitku čije pokrivanje će u najvećoj mjeri ovisiti o osiguranju dodatnih sredstava iz državnog proračuna. Ukoliko sredstva ne budu osigurana prijeti gašenje čak 164 željezničke linije na području cijele Hrvatske.
– Sredstva iz Državnog proračuna predviđena za poticanje željezničkog putničkog prijevoza za 2011. nisu dostatna da pokriju razliku prihoda i troškova za usluge cijelog željezničkog prijevoza putnika od općeg gospodarskog interesa. Od ukupno 781 vlaka koliko dnevno prometuje na prugama HŽ-a njih 565 čine vlakovi u lokalnom prijevozu koji su prilagođeni svakodnevnim potrebama najznačajnijih dnevnih migranata, učenika, studenata i radnika, s mjesečnim, višemjesečnim ili godišnjim pretplatnim kartama. Cilj navedenih vlakova je povezivanje unutar regije koje je namijenjeno svakodnevnim migrantima od mjesta boravka do posla ili škole. Od navedenih 565 vlakova svega za 401 vlak su osigurana sredstva u Državnom proračunu od strane MMPI za 2011. godinu. Navedena sredstva ne pokrivaju procijenjenu razliku prihoda i troškova za još 164 vlakova u lokalnom prijevozu koje smatramo od općeg gospodarskog interesa obzirom da se njima prevoze putnici na/s posla i škole, stoji u odgovoru koji potpisuje Renato Humić, predsjednik Uprave te se napominje da cijene prijevoza putnika nisu povećane od 1. srpnja 2009. (mjesečne učeničke karte od 1. listopada 2009.) unatoč tome što su cijene energenata znatno porasle u navedenom periodu.
Na kraju poručuju da će biti prisiljeni djelomično reducirati prijevoznu ponudu, odnosno ukinuti prometovanje pojedinih vlakova, ukoliko ne iznađu dodatna sredstva.