Društvena mreža Google+ je, čini se, ipak gubi bitku s Facebookom. Iako je promet Googleove društvene mreže, nakon što je ona otvorena za javnost 20. rujna , skočio za čak 1269 posto, promet je od tada pao za čak 60 posto. Ovi podaci plod su istraživanja koje je provela Chitika, američka analitička kompanija iz Westborougha.
“Na dan kada je Google+ otvoren za javnost, dosegnuo je svoj vrhunac. Ali vrlo brzo je promet počeo padati, te se ova društvena mreža vratila u svoje prijašnje stanje”, tvrde iz Chikite. Mnogi novi članovi Googleove društvene mreže su, dakle, došli pogledati kako to izgleda i vrlo brzo odustali od daljnjih aktivnosti. Odnosno, najvjerojatnije se vratili na Facebook.
Posjetitelji dolaze, ali se ne vraćaju
Je li to kraj Googleove društvene mreže? Moguće. Iako se Google+ proširio ogromnom brzinom, te za manje od mjesec dana (dok ste se još mogli učlaniti samo s pozivnicom) skupio oko 10 milijuna članova, većina korisnika je već u samom startu odustala od nove društvene mreže i vratila se starom, provjerenom Facebooku.
Google+ je prije otvaranja za cjelokupnu javnost dnevno ima oko 1,1 milijuna klikova. Nakon što je otvoren za sve korisnike interneta, ta je brojka doslovno preko noći skočila na više od 15 milijuna klikova. No, interes posjetitelja nisu uspjeli zadržati, prenosi International Business Times.
Google+ i dalje ima šanse
No, novinar IBT-a Dave Smith u svojoj analizi svejedno upozorava da Googleovu društvenu mrežu ne treba još otpisati. Dominaciju Facebooka, koji postoji već sedam godina, nije ni bilo moguće “skinuti” preko noći. Google+, s druge strane, iza sebe ima tek nekoliko mjeseci rada, a manje od mjesec dana je prošlo otkad mu je moguće pristupiti bez pozivnice.
Trenutne brojke, u usporedbi s Facebookom koji ima oko 800 milijuna aktivnih korisnika, nisu bajne, ali za očekivati je da će se Google+ vrlo skoro ustaliti kao treća najpopularnija internetska društvena mreža. Veći promet za sada uz Facebook ostvaruju još i Twitter, LinkedIn, MySpace i Ning.