Ukupno šest ponuda hrvatskih brodara pristiglo je na natječaj za dobivanje koncesije za održavanje četiri državne klasične brodske linije, izvjestili su iz Agencije za obalni linijski promet.
Sukladno odluci Upravnoga vijeće Agencije o namjeri davanja koncesije za obavljanje javnog prijevoza u linijskom pomorskom prometu 24. kolovoza 2011. objavljen je natječaj za odabir koncesionara na linijama:
– 415 Vrgada – Pakoštane – Biograd
– 505 Vodice – Prvić – Zlarin – Šibenik
– 614 Orebić – Korčula
– 807 Šipan – Lopud – Koločep – Dubrovnik
Nacionalni brodar Jadrolinija dao je ponudu za linije 505 i 807, koje su njegovi brodovi i do sada održavali. Za liniju 807 nije bilo drugih ponuda, a za liniju 505 natjecala se i tvrtka T.O. Maritimo iz Mrljana. Za liniju 614 Orebić-Korčula prispjele su ponude tvrtki Damaco d.o.o. iz Rijeke i Anel TBT d.o.o. iz Jelse. za liniju 415 Vrgada-Pakoštane-Biograd natjecala se samo Proizvođačko-ribarska zadruga ‘Vrgada’, koja tu liniju i sada održava.
Stručna povjerenstva će ponude pregledati, ocijeniti i zapisnički konstatirati rezultate, a odluka o odabiru najpovoljnijega ponuditelja donijet će se u roku od 60 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
Natječaj za davanje koncesija za klasične brodske linije bio je već raspisan u siječnju 2011. godine, no kako nijedna od prispjelih ponuda nije zadovoljavala zadane kriterije, Upravno vijeće Agencije prihvatilo je mišljenje stručnih povjerenstava da natječaj treba poništiti.
Valja naglasiti da će ugovori koji budu potpisani temeljem ovoga natječaja, sukladno amandmanima na Direktivu Europske unije 3577/92, vrijediti do 31. prosinca 2016. godine, a nakon toga će, u novome natječaju, ravnopravno moći sudjelovati svi zainteresirani brodari iz Europske unije.