Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Zadar organizira seminar „Tajne Guerrilla Marketinga – kako minimalnim ulaganjima ostvariti maksimalan učinak”, 15. studenoga 2011. (utorak) u prostorijama HGK – Županijske komore Zadar od 11:00 do 15:00 h.
Gerila marketing je način na koji se konvencionalni cilj poslovanja ostvaruje nekonvencionalnim metodama. Vrijeme je da promijenite svoj pristup i otkrijete tajne gerila marketinga. „Gerilska borba” na tržištu je budućnost koja je već počela.
Gerila marketing počiva na ostvarivanju poslovnih, marketinških, promotivnih i financijskih ciljeva poduzeća s malim i/ili relativno skromnim budgetima.
Upravo zato gerila marketing je posebno pogodan (i potreban) malim poduzećima koja su ograničena financijskim sredstvima. Gerila marketing je idealan i učinkovit alat za poduzetnike koji žele skrenuti pažnju na sebe, a pri tome ne mogu (ili ne žele!) potrošiti velike količine novca na promociju.
Za uspjeh na tržištu, uz gerilski marketing, od presudne važnosti nisu odlučujuća velika novčana ulaganja. Glavna investicija u gerila marketingu nije novac – već informiranost, mašta, energija i vrijeme. I što ste više voljni „uložiti” u ove elemente, profit će biti veći – a to je bit marketinga.
No, i gerila marketing ima svoju „kvaku 22″ – svi koji žele primijeniti gerila pristup moraju razmišljati izvan tradicionalnih okvira. Da biste bili gerilac, jednostavno morate razmišljati i ponašati se kao gerilac!
Svrha seminara:
ukazati na činjenicu i podržati shvaćanje da za uspješan marketing nisu nužna velika novčana sredstva – naravno, ako se koristi „guerrilla” pristup marketingu – njegova načela, metode, tehnike, pravila, alati, „oružja”…
osposobiti polaznike za primjenu guerrilla marketinga u svakodnevnom poslovanju njihovih poduzeća
Sadržaj seminara:
Što je Guerrilla (gerila) Marketing?
Otkud potreba za gerila marketingom?
Zašto gerila marketing?
Načela i karakteristike gerila marketinga
Prednosti i nedostaci gerila marketinga
21 razlika između »tradicionalnog« i »gerilskog« marketinga
100 oružja gerilskog marketinga
Odabir “najubojitijih” oružja
Alati gerila marketinga
Istraživanje: polazišna točka gerila marketinga
10 koraka u razvoju gerilske kampanje
Guerrilla kroz viralni marketing
Primjeri uspješnih i neuspješnih kampanji gerila marketinga
Vježbe: Gerila marketing
Case Study: Razvoj kampanje gerila marketinga
Guerrilla Marketing Tips
Seminar je namijenjen:
svim osobama koje kroz mala ulaganja žele postići značajne prodajne rezultate i ostvariti vrhunske rezultate (gledano kroz omjer uloženo : dobiveno)
voditeljima, direktorima i/ili managerima marketinga i/ili prodaje
svima koji teže za povećanjem obujma svog poslovanja i volumena tržišta
Predavač:
Jan Kreber magistar je ekonomije iz područja poslovnog marketinga. Posjeduje bogato i raznovrsno znanje te dugogodišnje iskustvo iz područja managementa, marketinga i integriranih marketinških komunikacija, brand managementa, oglašavanja, leadershipa te upravljanja malim i srednjim poduzećima. Tijekom uspješne poslovne karijere surađivao je s brojnim najpoznatijim hrvatskim i svjetskim kompanijama te malim i srednjim poduzećima kao ekspert-specijalist, konzultant, član ili predsjednik Uprave što mu je omogućilo da kroz vlastito iskustvo i praksu kreira, provodi i/ili nadzire mnogobrojne i raznovrsne aktivnosti komunikacije s tržištem, pa tako i kampanje gerila marketinga.
Seminar je besplatan, a broj polaznika ograničen.
Prodaja je najjednostavniji posao na svijetu (naravno, ako znate što i zašto radite).
Ovo su 2 temeljna načela guerrilla (gerila) marketinga.
Hrvatska gospodarska komora – Županijska komora Zadar organizira seminar „Tajne Guerrilla Marketinga – kako minimalnim ulaganjima ostvariti maksimalan učinak”, 15. studenoga 2011. (utorak) u prostorijama HGK – Županijske komore Zadar od 11:00 do 15:00 h.
Gerila marketing je način na koji se konvencionalni cilj poslovanja ostvaruje nekonvencionalnim metodama. Vrijeme je da promijenite svoj pristup i otkrijete tajne gerila marketinga. „Gerilska borba” na tržištu je budućnost koja je već počela.
Gerila marketing počiva na ostvarivanju poslovnih, marketinških, promotivnih i financijskih ciljeva poduzeća s malim i/ili relativno skromnim budgetima.
Upravo zato gerila marketing je posebno pogodan (i potreban) malim poduzećima koja su ograničena financijskim sredstvima. Gerila marketing je idealan i učinkovit alat za poduzetnike koji žele skrenuti pažnju na sebe, a pri tome ne mogu (ili ne žele!) potrošiti velike količine novca na promociju.
Za uspjeh na tržištu, uz gerilski marketing, od presudne važnosti nisu odlučujuća velika novčana ulaganja. Glavna investicija u gerila marketingu nije novac – već informiranost, mašta, energija i vrijeme. I što ste više voljni „uložiti” u ove elemente, profit će biti veći – a to je bit marketinga.
No, i gerila marketing ima svoju „kvaku 22″ – svi koji žele primijeniti gerila pristup moraju razmišljati izvan tradicionalnih okvira. Da biste bili gerilac, jednostavno morate razmišljati i ponašati se kao gerilac!
Svrha seminara:
ukazati na činjenicu i podržati shvaćanje da za uspješan marketing nisu nužna velika novčana sredstva – naravno, ako se koristi „guerrilla” pristup marketingu – njegova načela, metode, tehnike, pravila, alati, „oružja”…
osposobiti polaznike za primjenu guerrilla marketinga u svakodnevnom poslovanju njihovih poduzeća
Sadržaj seminara:
Što je Guerrilla (gerila) Marketing?
Otkud potreba za gerila marketingom?
Zašto gerila marketing?
Načela i karakteristike gerila marketinga
Prednosti i nedostaci gerila marketinga
21 razlika između »tradicionalnog« i »gerilskog« marketinga
100 oružja gerilskog marketinga
Odabir “najubojitijih” oružja
Alati gerila marketinga
Istraživanje: polazišna točka gerila marketinga
10 koraka u razvoju gerilske kampanje
Guerrilla kroz viralni marketing
Primjeri uspješnih i neuspješnih kampanji gerila marketinga
Vježbe: Gerila marketing
Case Study: Razvoj kampanje gerila marketinga
Guerrilla Marketing Tips
Seminar je namijenjen:
svim osobama koje kroz mala ulaganja žele postići značajne prodajne rezultate i ostvariti vrhunske rezultate (gledano kroz omjer uloženo : dobiveno)
voditeljima, direktorima i/ili managerima marketinga i/ili prodaje
svima koji teže za povećanjem obujma svog poslovanja i volumena tržišta
Predavač:
Jan Kreber magistar je ekonomije iz područja poslovnog marketinga. Posjeduje bogato i raznovrsno znanje te dugogodišnje iskustvo iz područja managementa, marketinga i integriranih marketinških komunikacija, brand managementa, oglašavanja, leadershipa te upravljanja malim i srednjim poduzećima. Tijekom uspješne poslovne karijere surađivao je s brojnim najpoznatijim hrvatskim i svjetskim kompanijama te malim i srednjim poduzećima kao ekspert-specijalist, konzultant, član ili predsjednik Uprave što mu je omogućilo da kroz vlastito iskustvo i praksu kreira, provodi i/ili nadzire mnogobrojne i raznovrsne aktivnosti komunikacije s tržištem, pa tako i kampanje gerila marketinga.
Seminar je besplatan, a broj polaznika ograničen.
Prodaja je najjednostavniji posao na svijetu (naravno, ako znate što i zašto radite).
Ovo su 2 temeljna načela guerrilla (gerila) marketinga.