ZADAR– ” Već dvije i pol godine ogromnu sam energiju morao trošiti na to da odgovaram i branim se od napada oko prilika i neprilika pojedinih tvrtki koje spadaju u resor, odnosno ministarstvo kojem sam bio na čelu”, kazao je to sada već bivši ministra Božidar Kalmeta u razgovoru za Zadarski list kojem je povod učestalo pisanje nacionalnih medija o aferama u cestogradnji.
Kalmeta ne prihvaća zapovjednu odgovornost jer nije mogao kao ministar trebao odgovarati za operativne poslove u 30-tak tvrtki iz svog resora, izjavio je u istom razgovoru. Zato je poželio novom ministru Zlatku Komadini „da mu se ne dogodi da mu se nametne i vezuje ga za svaki problem u bilo kojoj tvrtki iz resora, jer tako odgovarati nije moguće”.
O prevelikim troškovima za gradnju riječke obilaznice Kalmeta je rekao da se ta cesta dugo gradila, da je ponosan na to što je on dovršio, ali da se za nastavak gradnje trebalo odlučiti o novom kreditnom zaduženju.
U tom kao i svakom drugom slučaju od nacionalnog značaja odlučila je Vlada i Kalmeta ne vidi što je u tome sporno. Vlada je odlučila, što je sasvim normalno, po njegovim riječima i o prepuštanju koncesije, sporne 200 milijune eura koji je Auto cesta Rijeka Zagrebu uplatila u Državni proračun. To su tada i sada odluke Vlade, a ne Božidara Kalmete ustvrdio je bivši resorni ministar.
Kalmeta je u istom razgovoru odlučno odbio pomisao da se kandidira za predsjednika HDZ-a, mada ima najbolje izborne rezultate u stranci. Sebe vidi tek kao jednog od potpredsjednika stranke.
Nakon 18 godina vođenja Grada Zadra te najvećeg ministarstva u Vladi, Božidar Kalmeta kaže kako je uz 50 i nešto godina ( rođen 15. siječnja 1958, godine) te sadašnje prilike i obiteljske razloge, sasvim zadovoljan s pozicijom saborskog zastupnika.