ZADAR– Ovdje možete sami platiti račun, piše na aparatu postavljenom u poslovnicu T- mobile na Relji. E, ne možete jer je aparat već danim izvan pogona. Na papirnatoj obavijesti ne piše da je aprat u kvaru, da se netko ispričava zbog toga, već se korisnici upućuju na šalter. A na šalteru gužva, moraš uzeti broj i čekati da bi Hrvatskom telekomu platio ionako previsok račun.
Tko nam je kriv kada volimo te čudesne naprave, pa pričamo i kada nam nije za to potreba.
A HT uzima više od milijardu kuna čiste dobiti za naše brbljanje i uz to otpušta ljude, jer će ih zamijeniti informatički sustav ili možda oni sa student servisa.
Kada će aparat biti ponovno u funkciji pitaju brbljavi građani, ali na šalteru nema odgovora. Nema ni informacije, koja se ipak lagano otkriva- nema više plaćanja računa bez provizije. Zato je aparat „ko fol” pokvaren da bi se vratili šalteru. A tamo od 1. ožujka također nećete moći platiti, a da ne platiti još 5 kuna naknade što im plaćate. Kao i na ostalim šalterima pošte, Fine i hvala bogu, blagajnama Konzuma.
To naravno doznajemo neslužbeno jer se HT, kao velika i suvremena tvrtka nije službeno oglasio korisnicima svojih usluga.
Naravno, da ima građana koji sve svoje računa, pa tako i onaj za mobilnu i fiksnu telefoniju, plaćaju preko svog kompjutora. Bez šaltera, uz proviziju, jer vrijeme je novac.