Danko Končar izjavio je za Večernji list da će do kraja ovog mjeseca preuzeti brodogradilišta. U intervjuu je najavio buduće planove, no nije otkrio dogovorene uvjete.
Pitanje o vlasništvu malo je kompleksnije. Što ja to kupujem? Tvrtke koje imaju ugovorno pravo obavljanja djelatnosti brodogradnje na određenom prostoru škverova. Država ostaje vlasnik zemlje i zgrada unutar prostora škverova i pomorskog dobra. Stoga državu i lokalnu samoupravu te radnike kojima ću dati 25 posto udjela u škverovima smatram svojim partnerima u ovom poslu, istaknuo je Končar.
U Hrvatskoj osmisliti, u Kini “štancati” brodove
Končar, koji želi kupiti tri hrvatska brodogradilišta, gostujući u emisiji Nedjeljom u dva rekao je kako želi hrvatska brodogradilišta spojiti s jednim kineskim brodogradilištem, tako da se u Hrvatskoj osmišljavaju brodovi koji će se “štancati” u Kini.
Otkrio je, između ostalog, da osim o kupnji riječkog 3. maja, Kraljevice i Brodotrogira, u Kini pregovara o kupnji jednog brodogradilišta sličnog tipa poput hrvatskih. Ta bi brodogradilišta spojio u jednu cjelinu, tako da se u Hrvatskoj osmišljavaju brodovi i izrađuju prototipovi, a u Kini bi se ti brodovi gradili u serijama od 20 do 30 komada, rekao je Končar.
Danko Končar izjavio je za Večernji list da će do kraja ovog mjeseca preuzeti brodogradilišta. U intervjuu je najavio buduće planove, no nije otkrio dogovorene uvjete.
Pitanje o vlasništvu malo je kompleksnije. Što ja to kupujem? Tvrtke koje imaju ugovorno pravo obavljanja djelatnosti brodogradnje na određenom prostoru škverova. Država ostaje vlasnik zemlje i zgrada unutar prostora škverova i pomorskog dobra. Stoga državu i lokalnu samoupravu te radnike kojima ću dati 25 posto udjela u škverovima smatram svojim partnerima u ovom poslu, istaknuo je Končar.
U Hrvatskoj osmisliti, u Kini “štancati” brodove
Končar, koji želi kupiti tri hrvatska brodogradilišta, gostujući u emisiji Nedjeljom u dva rekao je kako želi hrvatska brodogradilišta spojiti s jednim kineskim brodogradilištem, tako da se u Hrvatskoj osmišljavaju brodovi koji će se “štancati” u Kini.
Otkrio je, između ostalog, da osim o kupnji riječkog 3. maja, Kraljevice i Brodotrogira, u Kini pregovara o kupnji jednog brodogradilišta sličnog tipa poput hrvatskih. Ta bi brodogradilišta spojio u jednu cjelinu, tako da se u Hrvatskoj osmišljavaju brodovi i izrađuju prototipovi, a u Kini bi se ti brodovi gradili u serijama od 20 do 30 komada, rekao je Končar.