Biogradska hotelska kuća “Ilirija” ove godine nastavlja s novim investicijama pa tako u 2012. ulaže 18 milijuna kuna u pripremu turističke sezone. Tako, šest milijuna kuna ulaže u završetak izgradnje, opremanje i uređenje event broda “Nada”, dužine 36 metara i kapaciteta do 200 osoba.
Riječ je o multifunkcionalnom brodu za ekskluzivne događaje, kojim će ova kuća na turističkom tržištu predstaviti poseban dio ponude, te tako dodatno obogatiti turističku ponudu Biograda i zadarskog kraja.
Posebnost event broda jest i mogućnost njegove potpune prilagodbe zahtjevima, potrebama i željama tržišta s obzirom da je riječ o plovećem objektu koji će, osim krstarenja, nuditi usluge održavanja sastanaka, konferencija i skupova, odnosno bit će prilagođen potrebama zahtjevnog kongresnog MICE tržišta.
Također će se moći koristiti i kao mjesto za održavanje vjenčanja, jer na njemu su i ekskluzivni restoran i lounge bar namijenjen svim klijentima koji žele da njihov događaj, bilo poslovne ili privatne prirode, bude spoj vrhunskog doživljaja i ugođaja.
Osim event broda, “Ilirija” ulaže devet milijuna kuna i u adaptaciju i uređenje postojećih objekata, kao i poboljšanje ukupne usluge u sva tri sektora tvrtke (nautika, hotelijerstvo i kamping).
Što se tiče nautičkog sektora, u pripremu nadolazeće turističke sezone tri milijuna kuna ulaže u uređenje gatova, lukobrana, nabavu pontona i servisnu zonu radi podizanja ukupne kvalitete, dok u hotelijerstvu ulaže još tri milijuna kuna u opremanje i uređenje hotelskih soba i zajedničkih sadržaja.
U ovoj godini “Ilirija” znatna sredstva ulaže i u opremanje i povećanje kongresnih kapaciteta, čime će ti kapaciteti iznositi do maksimalno 900 osoba, što je značajan iskorak tvrtke na kongresnom tržištu.
U svoj kamp tvrtka ulaže tri milijuna kuna, i to u nabavu, kompletno opremanje i uređenje novih mobilnih kućica, veličine 32 metra četvorna i infrastrukturno potpuno opremljenih, za kojima postoji iznimno velika potražnja na zapadnom tržištu, te u hortikulturno i infrastrukturno uređenje kampa.
Biogradska hotelska kuća “Ilirija” ove godine nastavlja s novim investicijama pa tako u 2012. ulaže 18 milijuna kuna u pripremu turističke sezone. Tako, šest milijuna kuna ulaže u završetak izgradnje, opremanje i uređenje event broda “Nada”, dužine 36 metara i kapaciteta do 200 osoba.
Riječ je o multifunkcionalnom brodu za ekskluzivne događaje, kojim će ova kuća na turističkom tržištu predstaviti poseban dio ponude, te tako dodatno obogatiti turističku ponudu Biograda i zadarskog kraja.
Posebnost event broda jest i mogućnost njegove potpune prilagodbe zahtjevima, potrebama i željama tržišta s obzirom da je riječ o plovećem objektu koji će, osim krstarenja, nuditi usluge održavanja sastanaka, konferencija i skupova, odnosno bit će prilagođen potrebama zahtjevnog kongresnog MICE tržišta.
Također će se moći koristiti i kao mjesto za održavanje vjenčanja, jer na njemu su i ekskluzivni restoran i lounge bar namijenjen svim klijentima koji žele da njihov događaj, bilo poslovne ili privatne prirode, bude spoj vrhunskog doživljaja i ugođaja.
Osim event broda, “Ilirija” ulaže devet milijuna kuna i u adaptaciju i uređenje postojećih objekata, kao i poboljšanje ukupne usluge u sva tri sektora tvrtke (nautika, hotelijerstvo i kamping).
Što se tiče nautičkog sektora, u pripremu nadolazeće turističke sezone tri milijuna kuna ulaže u uređenje gatova, lukobrana, nabavu pontona i servisnu zonu radi podizanja ukupne kvalitete, dok u hotelijerstvu ulaže još tri milijuna kuna u opremanje i uređenje hotelskih soba i zajedničkih sadržaja.
U ovoj godini “Ilirija” znatna sredstva ulaže i u opremanje i povećanje kongresnih kapaciteta, čime će ti kapaciteti iznositi do maksimalno 900 osoba, što je značajan iskorak tvrtke na kongresnom tržištu.
U svoj kamp tvrtka ulaže tri milijuna kuna, i to u nabavu, kompletno opremanje i uređenje novih mobilnih kućica, veličine 32 metra četvorna i infrastrukturno potpuno opremljenih, za kojima postoji iznimno velika potražnja na zapadnom tržištu, te u hortikulturno i infrastrukturno uređenje kampa.