ZADAR– Otkud je izronio plan izgradnje kontejnerskog terminala u Gaženici, pita se zainteresirana javnost, koja zna da tog oblika prometa nema u zadarskoj luci.
Iz zapisnika Upravnog vijeća, kojeg su ovih dana dobili gradski vijećnici, doznaje se da je strateški plan usvojen još u ožujku 2010. godine. Lani je na javnom uvidu bila studija zaštite okoliša, uz koju je ravnatelj Lučke uprave objelodanio kako će se taj projekt, procijenjen na 40 milijuna eura, kandidirati za predpristupne fondove EU.
I onda na brzinu treba izmijeniti Urbanistički plan uređenja Gaženice što se tražilo na prošloj sjednici Gradskog vijeća. Odbijanje oporbenih vijećnika da se ide u sumnjivu radnju na kraju je uvažio i sam gradonačelnik Zvonimir Vrančić koji je na kraju sjednice skinuo tu točku s dnevnog reda iako je u međuvremenu ravnatelj Lučke uprave donio neke papire u Vijećnicu.
Na jučerašnjem Gradskom vijeću traži se ponovno skidanje te točke s dnevnog reda, ali ovaj put se usvaja uz ruke vijećnika vladajuće većine.
I uz obrazloženje Živka Kolega, bivšeg predsjednika Lučke uprave koji kaže kako treba objediniti samo dvije parcele na kojim će se izgraditi prateći objekti terminala i rotor.
Prijedlog je prošao kroz „rešeto” tročlanog Odbora za plansku dokumentaciju u kojem je jedino Danijel Segarić bio za, dok su Ivo Gregov i Željko Predovan izraili protivljenje izmjena UPU Gaženice, kojeg je, vrlo indikativno, izradio arhitekta Željko Predovan.
I bez izmijenjenog Plana, Rijeka projekt već su napravili projekt, a tko je autor studije isplatljivosti, nije poznato.