Samo sat i šesnaest minuta trebalo je prvoj ekipi Leda da prođe četrnaest i pol kilometarsku stazu rijekom Zrmanjom od Kaštel Žegarskog do Muškovca i tako osvoji prvo mjesto na sedmoj po redu rafting regati “Zrmanja 2012” koja je održana u subotu u organizacij Riva Rafting Centar. Visoki vodostaj nabildan travanjskim kišama omogućio je “ledovcima” da proglisiraju Zrmanjom, a ujedno svim ekipama ponudio vrhunski adrenalinski doživljaj. U takvim uvjetima koji su vladali na rijeci jedini koji su morali uložiti dodatan napor bili su organizatori koji su, i ove godine, uspješno spustili sve reftove niz stazu.
– U ovih sedam godina ovo je bio najdinamičniji rafting. Voda je bila vrlo visoka i vremena su bila najbrža do sada, rekao je član pobjedničke ekipe Tomislav Kitanić.
Regata na rijeci Zrmanji još jednom se potvrdila kao događaj koji najbolje promovira obrovački kraj u Hrvatskoj i inozemstvu.
Snažno je medijski popraćena (niz rijeku su se spustile ekipe sve tri nacionalne televizijske kuće plus mađarske televizije), izaziva zanimanje domaćih hotelijerskih kuća i stranih turističkih agencija, čiji su predstavnici osobno došli konzumirati avanturističku ponudu ovog dijela Zadarske županije, te ekipiranost i pripremljenost organizatora. Bez imalo pretjerivanja može se reći da je regata u sedam godina održavanja postala vrhunski marketinški događaj.
– Regata je klasična marketinška priča kojom se promiče, afirmira ovaj kraj koji ima odlične predispozicije za ovakve aktivnosti. Mislim da ga uspijevamo postaviti na turističku kartu i ponuditi kao proizvod. To nam naposljetku govori i profil ekipa na ovoj regati, kaže čelni čovjek Riva Rafting Centra i direktor Regate Đuro Župan.
Regata je jedan od razloga zbog kojih će ovo ljeto u Zadar preko Skandjeta nahrupiti Skandinavci, kako kaže osnivač i direktor ovog avioprijevoznika Saša Đaković.
– Mi smo prebacili brojne letove iz Splita i Dubrovnika u Zadar i imamo već prodano 5.500 aranžmana. Ono što ima u Zadarskoj županiji falilo je drugim destinacijama. Sad kad sam osobno probao i vidio ovo što ima na Zrmanji, još više se učvrstilo moje mišljenje da smo izabrali pravu lokaciju. To je mamac za naše goste koji su, iako u trećoj životnoj dobi, jako aktivni i žele doživjeti nešto novo. Riječ je o dobrim gostima. Po statistici Hrvatske turističke zajednice svaki Skandinavac izvan pansionske proizvodnje troši sedamdeset i četiri eura.