Izjava ministra Siniše Hajdaš Dončića u razgovoru za Novi list po kojoj je razmatrao raskidanje ugovora za Gaženicu jer je štetan, uznemirila je zadarsku javnost.
Novi ministar je rekao kako je ugovor i moralno štetan jer u ugovoru nema elemenata za kazenu odgovornost, a prema riječima Dončića, probelm je studija ispltivosti projekta. No, ministar neće raskinuti ugovor jer bi se tada aktiviralo državno jamstvo za kredit od 220 milijuna eura iz Njemačke banke za razvoj i EIB-a, uz kojih se iz Državnog proračuna daje još 160 milijuna kuna.
Ivica Burić, ravnatelj Lučke uprave Zadar nije želio za Zadarski list komentirati ministrovu izjavu.
Ali je zato Božidar Kalmeta, potpisnik spornog ugovora za Zadarski list izjavio:
– Europska investicijska banka pristupila je ovom projektu nakon što je uvršten u TEN-T, odnosno Transeuropsku prometnu mrežu (TNT), dakle kada je zadarski prometni pravac uvršten u nju. I Europska investicijska banka i Njemačka razvojna banka radile su svoje “feasibility” studije, odnosno procjene i studije isplativosti ulaganja u luku, odnosno ovaj prometni pravac i nakon prihvaćanja iskaza po kojem se radi o perspektivnom i isplativom projektu, odobrile kredite. Mislim da uvjerljivije nego da ja osobno zastupam interese Zadra ili ih stavljam u odnos spram drugih interesa, takav postupak govori za sebe, kaže Kalmeta.
Istodobo u Lučkoj upravi od početka prosinca traja prednatječaj za izvođača radova na trećoj fazi, kojeg kontroliraju konzulatnti banaka – kreditora. U igri su isključivo inozemne građevinske koorporacije, a do sada je najveći dio investicije u novu luku pripao je austrijskom Strabagu koji je gradio prve dvije faze.