Tijekom produženog vikenda zadarske hotele su popunili najviše domaći gosti. Kako kaže Branka Martinec, direktorica prodaje u hotelu Pinija u Petrčanima, domaći gosti su se vratili u Piniju i u većem broju no što se očekivalo.
– Jako smo zadovoljni odazivom domaćih gostiju. Bilo je i mnogo ‘last minute’ upita za prošli vikend i bio je popunjen cijeli kapacitet hotela. Inače su zadnje dvije godine kod nas najbrojniji austrijski i njemački gosti, a s ovakvim trendom, bit će zanimljivo vidjeti hoće li na prvo mjesto doći domaći. To je za sad teško reći, ali ono što već možemo zaključiti je da, prema dosadašnjim rezervacijama, možemo očekivati dobru sezonu. U nekim terminima je već sve popunjeno, a broj noćenja u predsezoni ostao je na dosadašnjoj razini, rekla je Martinec.
Što se tiče Garden festivala zbog kojeg je u ovo vrijeme Petrčane već bilo puno mladih veselih Engleza, u hotelu Pinija kažu da im neće nedostajati.
– Gosti Garden festivala nikad nisu utjecali na broj noćenja u hotelu Pinija jer su oni uglavnom bili smješteni u kućama za odmor. Naši gosti su više “mirniji tipovi” i odgovara im i takva atmosfera, rekla je Martinec.
Kako doznajemo od Barbare Grgurević, marketing menadžerice Falkensteiner Hotels & Residences, predsezona u Falkensteiner hotelima Borik i Punta Skala bila je izjednačena s lanjskim rezultatima.
– U lipnju bilježimo bolje rezultate zahvaljujući ‘last minute’ bukingu, a za vrijeme produženih vikenda standardno imamo veću popunjenost kapaciteta u svim našim hotelima zahvaljujući domaćim gostima. Vrlo smo zadovoljni i s najavama i ostvarenim bukingom za nadolazeća dva mjeseca u kojima već sada bilježimo popunjenost veću od 92 posto. Ističemo da rezervacije za srpanj i kolovoz još uvijek pristižu, što će u konačnici rezultirati s još boljim rezultatima. Nacionalna stuktura naših gostiju tijekom ljetnih mjeseci vrlo je raznolika, međutim glavninu čine naša tradicionalna tržišta poput Austrije, Njemačke i Italije, zaključila je Grgurević.