Nakon jednoipolgodišnje stanke Mate Miško Kovač vraća se na pozornicu, a pred svoj najavljeni koncert na Rujanfestu pjevačka legenda u intervjuu otkriva sve što misli o hrvatskoj glazbenoj sceni, pa tako i o Jeleni Rozgi te Severini.
Premda o svom nastupu 17. rujna na zagrebačkom Rujanfestu odbija govoriti kao o povratku, brk mu se smješka jer je itekako svjestan toga da poneki estradnjaci strepe zbog njegovog dolaska na scenu, piše Studio.
‘Zbog te sine ribe danas će ti netko, ako te želi uvrijediti, reći da si pjevač. To čak možda nije uvreda, nego kleveta. Provjerio sam: u Hrvatskoj je danas 16.560 pjevača. I 1800 klapa. Svi kao mahniti žele biti pjevači jer misle da je to najbrži i najlakši put do uspjeha. Baš!’, ironično kaže Mišo u intervjuu za Studio, prilog Jutarnjeg lista.
‘Mali Dragojević lijepo radi. Usvojio je mnoge savjete koje sam mu dao na početku karijere. Tu su i onaj Cetinski te Gibonni. Thompson je ljubimac ‘desne’ publike, a dobro ide i onom iz Zadra. Da, Grdoviću. Šestog u toj kategoriji nema’, kaže Mišo.
Miško dodaje da od glazbenih diva cijeni Gabi Novak, Terezu Kesoviju, Lolu Novaković i Ninu Spirovu. Polemike je li kraljica estrade Severina Vučković ili Jelena Rozga, kaže Mišo, mogu ga samo nasmijati.
‘Što se Severine i Rozge tiče, ne razumijem o kakvim kraljicama pričaju mediji. Jer od pjevačica, uvjetno rečeno, njihove generacije, dobro pjevaju samo Zorica Kondža i Nina Badrić, a svoju kćer Ivanu namjerno sada neću spominjati’, kaže Mišo Kovač te nastavlja:
‘No što se Kondže i Nine tiče, one furaju nekakav free jazz stil, a ako tako nastave, nikad neće doseći nivo jedne Tereze ili Gabi. Uostalom, vidjeli smo kako je taj Ninin free style prošao kod eurovizijske publike u svibnju. A Severina? Ona nije pjevačica. Ona je sjajna performerica. Zna se lijepo odjenuti, dobro našminkati, nastupi su joj scenski zanimljivi. Rozga, s druge strane, nije pjevačica zabavne glazbe. Iza sebe ima glazbenog mahera Tončija Huljića koji ju je mudro usmjerio u nepopunjen glazbeni procijep između sevdaha i folka.’