Danas je u Vijećnici kod zamjenika gradonačelnika g. Dražena Grgurevića gostovao potpredsjednik najvećeg autokluba u Europi njemačkog ADAC g. Max Stich u pratnji generalnog konzula u Munchenu Vladimira Duvnjaka, kao i ministar turizma Republike Hrvatske g. Veljko Ostojić.
Predsjednik ADAC-a je u 48 sati provedenih u Zadru ugodno iznenađen gostoljubljivošću i jedinstvenim atrakcijama Grada, te je istaknuo kako je Zadar uistinu pravi dragulj za razvoj turizma i vrijedna destinacija za Njemačke turiste.
U glavama Nijemaca Hrvatska je na prvom mjestu
Uska suradnja ADAC-a s lokalnim vlastima i ministarstvom Hrvatske svakako je poticaj Njemačkim turistima da se odvaže u još većem broju na posjet Hrvatskoj. Među Njemcima Hrvatska je smještena na peto mjesto, no u glavama brojnih turista Hrvatska je na prvom mjestu, ističe Stich .
– Oko 65 posto Nijemaca putuje u automobilima, Hrvatska je razvila infrastrukturu te je tako omogućila posjetiteljima da što udobnije i bolje stignu u Hrvatsku. Mobilnost, pretpostavlja i putovanje. Pod mobilnost smatramo i auto kampere, posjetitelji marina jedriličari, ronioci. Svima je zajedničko oduševljenost čistoćom i urednošću Jadranske obale, dodaje gospodin Stich.
Cjelogodišnja turistička destinacija
-Izuzetno mi je zadovoljstvo biti u jednom od najturističkijih gradova Hrvatske i u društvu s g. Stichem. ADAC je institucija kojoj se vjeruje i broji 18 milijona članova te predstavlja kvalitetnog trajnog i dobrog partnera za Hrvatski turizam.
Ne samo u periodu od lipnja do rujna, već zahvaljujući prometnoj infrastrukturi trebamo biti cjelogodišnja destinacija za Njemačku, rekao je ministar Ostojić
Zbog sve veće sigurnosti Nijemci se odlučuju za bliže destinacije pa tu dolazi u obzir Hrvatska, a diplomacija pokušava dokazati da smo destinacija za produženi vikend ili čak samo za vikend da nam Nijemci dolaze češće jer smo blizu i da ih dobijemo u pred i post sezoni, dodaje konzul Duvnjak.
Ulazimo u hotelsku špicu
Ostojić je istaknuo kako se transformiramo iz jeftine destinacije u kvalitetnu i kako tek ulazimo u hotelsku špicu
-Od 25. kolovoza cijene su nešto niže, pa naredna dva do tri tjedna nemamo slobodne sobe, potrebni su novi kapaciteti i sadržaji da bi još povećali posjete turista, naglasio je.
Nijemci su s Nizozemcima pobjednici ove sezone. Zadar je u zadnjih nekoliko godina napravio iskorak na kojem mu zavide druge turističke destinacije no potrebno je obogatiti ponudu na zadarskim otocima i u zaleđu rekao je Ostojić.