ZADAR– Zlatko Jadreško iz Mrljana poslao nam je svoju elektroničku prepisku sa službama T-coma povodom objave vijesti da su mještani na Pašmanu danima bez telefonskih i internetskih linija.
Evo, kako izgleda upornost u pokušaju da se izbori informacija i pravo iz sustava koji se zove korporacija, odnosno “borba” Davida i Golijata.
Poslano: 19. rujan 2012. 13:27
Prima: Etička Linija
Predmet: Odgovor: Odgovor: Kvar telefonske linije [T20120910003N]
Poštovani,
Zar zaista mislite da mogu više i do kada imati razumijevanja i strpljenja. Nikakvu utjehu nisam niti tražio, Tražim samo hitno izvršavanje vaše ugovorene obveze i točan pisani izvještaj što, zašto i kada se dogodilo i zašto to još uvijek niste obavili.
Definitivno je moj sljedeći korak Udruga za zaštitu potrošača i pisani i elektronski mediji.
S poštovanjem,
Zlatko Jadreško
e-mail: [email protected]
[email protected]
mob.098/408 248
________________________________________
Od: Etička Linija [[email protected]]
Poslano: 19. rujan 2012. 10:28
Prima: Zlatko Jadreško
Predmet: RE: Odgovor: Kvar telefonske linije [T20120910003N]
Poštovani,
zaprimili smo vašu pritužbu te ćemo kontaktirati nadležne službe kako bi provjerili zbog čega je došlo do poteškoća u samom procesu.
Molimo Vas za razumijevanje i strpljenje.
Administrator Etičke linije
—–Original Message—–
From: Zlatko Jadreško [mailto:[email protected]]
Sent: Wednesday, September 19, 2012 8:16 AM
To: Etička Linija
Subject: Proslijedi: Odgovor: Kvar telefonske linije [T20120910003N]
Poštovani,
Molim pažljivo pročitajte donju korespondenciju. Je li zaista uobičajeno da do danas 19.09.2012. t.j. 20-ti dan od prekida, ova linija , a i mnoge druge na ovoj lokaciji još nisu u funkciji ?
S obzirom da sam osobno iscrpio gotovo sve mogućnosti i izgubio tone živaca i jako puno vremena, te da nisam, nažalost, uspio doći do bilo koga odgovornog osim vaših agenata, molim da vi ovaj upit (zajedno s prethodnim porukama od početka) proslijedite odgovornim osoba i Upravi tvrtke.
Barem od vas (takav vam je Naslov) očekujem neko suvislo objašnjenje, ispriku i način nadoknade pričinjena mi štete. Eventualne lijepe riječi mi nakon svega ne znače ništa. Očekujem konačno djela.
S poštovanjem,
Zlatko Jadreško
mob:098/408 248
e-mail: [email protected]
________________________________
________________________________
Od: Zlatko Jadreško
Poslano: 18. rujan 2012. 8:01
Prima: [email protected]
Kopija: [email protected]; [email protected]
Predmet: Proslijedi: Odgovor: Kvar telefonske linije [T20120910003N]
Danas je 18.09.2012., a 13.09.2012. niže u vašem mailu (žuto označeno) obećali ste riješiti problem u najkraćem roku. S obzirom da problem postoji od 31.08.2012. (u međuvremenu je nekima za par dan uz pomoć improvizacije djelomično rješavan problem, nekima nikako) koji je to najkraći rok u kojem vi rješavate probleme ?
Vaši nadređeni i Uprava su zaštićeni bolje od predsjednika države, sabora i vlade do kojih se može doći putem e-maila, ali do vašeg rukovodstva iz dobro zaštićenog brloga nikako.
Znači li to da se u ovoj zemlji ništa ne može riješiti bez novinara ili eventualno suda i sudovanja 20-ak godina.
Ukoliko linija ne bude danas uspostavljena kompletnu korespodenciju ću proslijediti svim tiskanim medijima, obratiti ću se i elektronskim, a također i Društvu za zaštitu potrošača.
Zlatko Jadreško
e-mail: [email protected]
mob: 098/408 248
________________________________
Od: Zlatko Jadreško
Poslano: 14. rujan 2012. 15:22
Prima: [email protected]
Kopija: [email protected]; [email protected]
Predmet: Odgovor: Odgovor: Kvar telefonske linije [T20120910003N]
Vašem bezobrazluku, neodgovornosti i neposlovnosti nema kraja. Upravo vam pokušavam telefonom prijaviti kvar na navedenoj liniji i to činim bezuspješno već 37 minuta.
Zlatko Jadreško
________________________________
Od: Zlatko Jadreško
Poslano: 14. rujan 2012. 14:05
Prima: [email protected]
Kopija: [email protected]; [email protected]
Predmet: Odgovor: Odgovor: Kvar telefonske linije [T20120910003N]
Vi i dalje nastavljate po svome i sa pozicije sile i tko mi što može, jer mi vas (na žalost) trebamo, a ne obrnuto, bez trunke kajanja ili nedaj Bože prihvaćanja bilo kakve odgovornosti, a da se o eventualnoj nadoknadi štete i ne priča.
Odgovarate mi za tel. priključak 023269313, iako se iz donjih mailova vidi da se radi o priključku 023269408 i da su poteškoće otklonjene. Poteškoće su bile samo dijelom otklonjene (veza je postojala, ali privremena sa kabelima položenim po privatnom zemljištu), ali vi i dalje nakon 15 dana niste izvršili potpunu sanaciju štete koja je prouzročila kvar na više priključaka. Vaša “uspješna” sanacija i otklanjanje kvara je obavljeno sa kabelima položenim na zemlju koji su (kao što smo i pretpostavljali) ponovno doveli do gubitka linije. Dakle, ovime vas izvješćujem da od danas ponovno linija na broju 023269408 ne funkcionira.
Od mene tražite da vam detaljiziram upit t.j. da ja obavljam vaš posao i da javim na kojim brojevima i kada su prijavljeni kvarovi jer vi, navodno, ne možete drugačije detektirati kvar .Ako je tako onda je to za vas i vaše znanje i mogućnosti sramotno. Ne živimo valjda u 15. stoljeću.
Kako je činjenica da sam osobno prijavio kvar 05.09.2012., isto je tako i činjenica da vam je više korisnika prijavilo kvar već 01.09.2012. i da su neki to činili svakodnevno, pa vi svejedno do 05.09.2012. niste uspjeli detektirati kvar niti za te prijavljene brojeve.
U svezi povratne informacije kod biranja linije u kvaru opet odgovarate nedefinirano. Vi (barem sada) znate o čemu se radi, pa ste mogli sukladno tome i dati informaciju na moje konkretno pitanje. Inače mi je potpuno nerazumljivo da se bez obzira na tip poteškoće ne dobiva povratna informacija da je linija biranog broja u kvaru.
Niste mi i dalje odgovorili jeste li nakon , po vašem otklonjenog kvara, provjerili funkcioniranje linija koje su imale smetnje (makar za one prijavljene)? Moju liniju niste provjerili, pa vjerojatno tako ni druge, jer da jeste ne bi vam ostali pomiješani brojevi, a nekima i dalje veza nije funkcionirala.Niste mi također odgovorili što će te učiniti ako je netko, uslijed tako pomiješanih linija, napravio velik račun sa tuđeg broja.
S obzirom da ste se i do sada ponašali bahato i neodgovorno, od vas ne očekujem ni sada puno. Očekujem samo da za skupo vam plaćene usluge obavljate svoj posao odgovornije i sa dužnom pažnjom korektno prema vašim korisnicima t.j. da nas prestanete smatrati urođenicima. Jer ako smo to mi, vaši korisnici, budite sigurni da niti vas vaši poslodavci ne gledaju ništa drugačije.
Zlatko Jadreško
mOB.098/408 248
e-mail: [email protected]
________________________________
Od: [email protected] [[email protected]]
Poslano: 13. rujan 2012. 12:58
Prima: Zlatko Jadreško
Predmet: RE: Odgovor: Kvar telefonske linije [T20120910003N]
Poštovani,
nastavno na Vaš e-mail, a kako Vam je komunicirano i telefonskim putem, uvidom u bazu podataka za broj tel. priključka 023269313 utvrdili smo kako je datuma 05.09.2012. prijavljena poteškoća na HALO usluzi koja je isti dan uspješno otklonjena. S obzirom na ulazne kriterije baze podatka, informacije o statusu smetnje pojedinog tel. priključka možemo provjeriti isključivo poznavajući konkretan tel. broj, te Vas stoga molimo da detaljizirate Vaš upit kako bi Vam mogli dati što kvalitetniji odgovor na isti. U kontekstu dijela upita vezanog uz sanaciju telekomunikacijske infrastrukture na lokaciji Mrljane, Vaš upit je proslijeđen nadležnoj službi na rješavanje, te ćemo ga obraditi u najkraćem mogućem roku. Nadalje, u svrhu pomoći, odnosno prijava smetnji i kvarova T-Com je osigurao besplatan 24-satni pristup službi za korisnike (0800 9000), dok je prijava poteškoće preduvjet za njenu daljnju obradu. Vezano uz poruku u slučaju poziva tel. broja na kojem je trenutno prijavljena smetnja, ista ovisi o tipu poteškoće (kratki spoj, prekid). Također, u skladu s čl.14. st.3. Općih uvjeta poslovanja Hrvatskog Telekoma d.d. za pružanje usluga u javnoj nepokretnoj komunikacijskoj mreži (T-Com usluga), ako je zbog tehnike smetnje za koju odgovara T-Com, pristup ili korištenje Usluga T-Coma onemogućeno Pretplatniku dulje od 24 sata, mjesečna naknada za pristup za pripadajući mjesec će se umanjiti razmjerno danima trajanja tehničke smetnje ili se korisnik na drugi način obeštećuje, i to razmjerno broju dana trajanja tehničke smetnje. Isto tako, prigovori na iznose računa i kvalitetu pruženih T-Com usluga podnose se Službi za korisnike u pisanom obliku, i to:
– poštom na adresu: T-Com kontakt, p.p. 21, 10020 Zagreb
– pismeno na broj telefaksa: 0800 9393
– putem e-maila na adresu: [email protected]
Srdačan pozdrav,
Vaš Hrvatski telekom
T-Com Internet usluge
Služba za korisnike
E-mail: [email protected]
URL: https://www.hrvatskitelekom.hr
Pitanja i odgovori, Upute: https://www.hrvatskitelekom.hr/podrska/pitanja-i-odgovori
Upravljanje HT uslugama online: http://moj.hrvatskitelekom.hr HT Facebook korisnička podrška: http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom
From: Zlatko Jadreško
Sent: ponedjeljak, rujan 10, 2012, 8:20
To: [email protected]
Cc: kontakt ; [email protected]
Subject: Odgovor: Kvar telefonske linije
Ne znam otkuda Vam povratna informacija o riješenom problemu iz navoda.Sve što u ovom trenu funkcionira i što je točno, to je da je linija konkretnog broja u funkciji (nakon 5 dana, ali na ovaj način ne znam do kada). Jeste li možda provjerili funkcioniranje svih brojeva koji su bili u kvaru? Naime vi ste imali jako puno prijavljenih kvarova, kao i onih što ih korisnici nisu pojedinačno prijavili. Ponavljam, nevjerojatno je da vi tražite da pojedinačno svatko prijavi kvar (takve su informacije po prijavi od vaših agenata, t.j. da kvar nije prijavljen), kada vi iz vašeg sustava jednostavno možete vidjeti koje su linije u kvaru (iz pojedine centrale), tim više što ste dobili informaciju da su srušeni stupovi. Imate li možda i informaciju da su i danas 10.09.2012. (nakon 10 dana) kabeli položeni po zemlji, a ne razvučeni između stupova? Imate li i informaciju da je određen broj brojeva izmiješan?
Vi mi i dalje niste odgovorili na pitanja:
-je li za vas normalno čekanje na popravak linija 5 dana (vidimo za neke i duže, navodno neki ni danas nemaju bilo kakve, pa niti izmiješane linije) ? Hoćete li vi nadoknaditi štetu tim ljudima ako netko sa tuđeg broja (koji je u njegovoj kući) napravi velik račun radi vaše nesposobnosti ?
-je li namjerno pri pozivanju linije u kvaru ne dobivamo povratnu informaciju da je ista u kvaru nego imamo signal zvonjave tako da mislimo da se pozvana osoba ne javlja ?
-jeste li izvršili obveze popravka u roku 48 sati ? (takve povratne informacije dobivamo od agenata)
-s obzirom da niste izvršili vaše obveze u roku, na koji način će te nam nadoknaditi štetu (smanjenjem računa ili barem neplaćanjem paušala za ovaj mjesec) ? Dobro znate na koji način i kako zaračunavate kamate.
Radi svega gore navedenog vaše žaljenje smatram krajnje neiskrenim, štoviše bezobraznim i podcjenjivačkim, što samo potvrđuje moje navode iz prethodne poruke u kojem nas držite za urođenike u nekoj po vama “banana državi”.