Facebook je objavio da američki korisnici ove društvene mreže od sada mogu platiti kako bi se njihovi osobni postovi posebno promovirali njihovim prijateljima.
Premda je testiranje ove usluge započelo još u svibnju 2012. godine na Novom Zelandu, te je usluga dostupna u više od 20 zemalja svijeta, tek sada je dostupna i u Sjedinjenim Državama. U Hrvatskoj zasad još nije, ali uskoro, vjerojatno, i to možemo očekivati.
Koliko košta promocija vaših vijesti i statusa koje pišete? Kako piše tehnološki portal The Verge, cijena je oko 7 dolara (oko 40 kuna).
Poslovni korisnici također već mogu promovirati svoje postove pred većim brojem korisnika, međutim osobna ažuriranja statusa zasad dopiru samo do ograničenog broja prijatelja.
Facebook je objavio da će investiranje u promotivne postove povećati šanse da netko vidi vaš post na vrhu svog News feeda.
“Ponekad određeni prijatelj neće primijetiti vaš post, posebice ako je mnogo njegovih prijatelja nedavno objavilo svoje postove, pa vaša priča nije blizu vrha njegovog feeda, navodi Facebook na svom službenom blogu.
“Kada promovirate svoj post – bilo da su to fotografije s vjenčanja, garažna prodaja ili neke velike vijesti – gurate ga prema više u news feedu tako da je vjerojatnije da će ga primijetiti vaši prijatelji i pretplatnici”, reklamiraju svoju novu uslugu u toj kompaniji.
Opcija također može biti od koristi za ljude koji žele promovirati bendove, političke stranke, institucije, proizvode ili neke događaje.
Korisnici koji žele da se njihovi postovi ili fotografije pojave većem broju prijatelja na Facebooku, moći će odabrati opciju “Promote”, koja se nalazi pored opcija Like