Osječka Saponia odlučila je odustati od proizvodnje postojećeg brenda zubnih pasta Zirodent i ponovno pokrenuti proizvodnju dobrog ‘starog’ Kaladonta. Tako će se jedan od najpoznatijih brendova na tržištu bivše Jugoslavije ponovno vratiti na police trgovina.
Unatoč činjenici da se Kaladont već 20 godina ne proizvodi, brojni građani, smatrajući ga sinonimom za sve paste za zube koje su se na tržištu pojavile nakon njega, i danas u prodavaonicama zatraže Kaladont. A od idućeg tjedna baš će se taj brend ponovno naći na policama hrvatskih trgovina.
Naime, proizvođač Saponia Osijek odlučila je napustiti postojeći brend zubnih pasta Zirodent i vratiti se svome starom brendu Kalodont, piše Glas Slavonije. Novi će se proizvod pojaviti u više od deset različitih okusa i bit će namijenjen svim naraštajima potrošača.
Cijenama prilagođen standardu građana
Predsjednik Uprave Saponije, Damir Skender najavljuje i jak marketing koji će popratiti proizvod. Prema njegovim riječima, Kaladont će se prvo prodavati na posebno uređenim policama po promotivnim cijenama, a potom po povoljnim cijenama prilagođenim životnom standardu potrošača.
Podsjetimo, Kaladont je nastao 1922. u Saponijinoj preteči, tvornici Schiht, koja je kasnije potrošače razveselila proizvodima za pranje rublja i posuđa, održavanje higijene…