Švedski trgovački lanac H&M pokreće akciju za recikliranje odjeće. Dosad je svoj projekt, u kojem je građanima za donesenu odjeću davao bonove, provodio samo u Švicarskoj, no sada će ga proširiti i na preostalih 48 zemalja u kojima ima prodavaonice.
Poznati trgovački lanac H&M nagradit će svoje kupce koji će mu prosljeđivati staru odjeću kako bi je reciklirali, umjesto da je bacaju. Švedski lanac svoju će ideju proširiti na sve zemlje u kojima prodaje.
“Bilo koji komad odjeće, neovisno o stanju u kojem je i o brendu koji ga je proizveo, ćemo primiti. Kupac će dobiti poklon
Motiviranje radnika
Prije smjene trgovci H&M-a se igraju i pjevaju pjesme..bon za svaku vreću odjeće koju donese”, poručili su iz kompanije, ali nisu pritom otkrili koliko će taj bon vrijediti. Ovaj pilot projekt isproban je lani u Švicarskoj, a sada će se, piše Local, raširiti u svih 48 zemalja gdje H&M prodaje.
‘Želimo učiniti nešto dobro za okoliš’
“Želimo učiniti nešto dobro za okoliš i biti odgovorni kada je ekologija u pitanju”, kazao je predsjednik Uprave Karl-Johan Persson. Švedska kompanija se oslanja na stručnost kompanije I:Collect koja je specijalizirana u redistribuciji stare odjeće, koja se još može nositi. Odjeća se naime, reciklira u druge proizvode kao što su tekstilna vlakna ili papir.
Statistički podaci I:Collecta pokazuju da prosječan Amerikanac godišnje baci oko 30 kilograma odjeće. Ukupno je to oko 8 milijardi kilograma, od kojih se samo 15 posto reciklira.