M SAN je u Rugvici pokraj Zagreba otvorio novu proizvodnu liniju za slaganje LED TV-a vlastite robne marke Vivax. Kapacitet linije je oko 84 tisuće LED televizora godišnje, a u planu je i dodatno zapošljavanje radnika
Ukupna vrijednost investicije iznosila je 380 tisuća eura (oko 2,8 milijuna kuna).
‘Roba mora zadovoljiti sve uvjete kvalitete, kako po kriterijima u ispitnim listama tako i po usklađenosti s normama EU-a, što se kontrolira po ispitnim izvješćima koja svjedoče o zadovoljenju normi EU’, naglasio je Marijan Janko, voditelj odjela kvalitete M SAN Grupe.
Veličine LED TV-a koji će se u početku proizvoditi su 22 inča (55,8 centimetara), a do kraja ove godine proizvodnja se proširuje na 24 (60,9 centimetara), 28 (71,1 centimetara) pa sve do 32 (81,2 centimetara) i 39 inča (99 centimetara).
Vivax je robna marka M SAN Grupe, nastala 2003. Do sada se probila na tržišta regije, Zapadne Europe, Afrike te Južne Amerike. Dosadašnji ukupni prihodi Vivaxa iznose više od 173 milijuna eura (oko 548 milijuna kuna), a procjenjuje se da Vivax LED televizora u Hrvatskoj drže osam posto tržišta.
U M SAN-u tu robnu marku namjeravaju proširiti na sve segmente potrošačke elektronike, od malih kućanskih aparata, klima-uređaja, televizora i audio tehnike, sve do tableta i pametnih telefona.
‘Vivaxova je strategija korištenje provjerenih i poznatih tehnologija. Želimo stvarati proizvode koji su dostupni, pouzdani, privlačni, a cjenovno prihvatljivi svima. Širit ćemo prodajnu mrežu Vivaxovih partnera kako bi proizvodima bili prisutni u svakom mjestu i u svakoj trgovini. Ulazak Hrvatske u Europsku uniju vidimo kao priliku za povećanje tržišta, a proizvodnjom u Hrvatskoj želimo naš brend još više približiti domaćim kupcima’, rekao je Miroslav Huzjak, predsjednik uprave M SAN Grupe.