Dubravko Vitlov, poznati zadarski čokolatijer, uskoro će otvoriti i prodavaonicu čokolada i pralina Vitlov u staroj gradskoj jezgri, točnije u Ulici Borelli na Poluotoku u kojoj se nalaze brojni zadarski obrtnici i ugostitelji.
Iako su se čokolade Vitlov Maraschino Chocolates nudile preko stranica Turističke zajednice grada Zadra kao vrhunski zadarski proizvod, kao spoj tradicije i čokolatijerske umješnosti, njegove se slastice nisu mogle kupiti na jednom prepoznatljivom mjestu. Sada će to biti moguće, ali Dubravko Vitlov još ne zna točan dan otvaranja trgovine zbog – specijalnih vitrina koje mora nabaviti iz Italije ili Belgije.
– Od Grada Zadra dobio sam na najam poslovni prostor, a trgovinu ćemo otvoriti najvjerojatnije za mjesec dana. Talijani su sada na kolektivnom godišnjem odmoru pa je vrlo teško trenutno nabaviti vitrine iz Italije.
Najvjerojatnije će biti isporučene iz Belgije. Radi se o posebnim vitrinama za čokolade i praline. Prostor u Borellijevoj 7 nije velik, ali ćemo ga pokušati urediti da bude dostojan Zadra. Prvobitna ideja bila je da u prostoru trgovine imamo i dio proizvodnje na licu mjesta, međutim to za sada neće biti moguće. Ipak, u trgovini će se moći kupiti praline i čokolade, a možda i ručno rađeni keksi u suradnji s partnerom iz Zagreba.
Osim toga, u planu je i izrada posebnih kolača kakvih nema u Zadru, zasnovanih na tradicionalnoj recepturi, svježih i kvalitetnih, bez margarina i hidrogeniziranih masnoća, samo s maslacem i prirodnim sastojcima – kaže Dubravko koji još uvijek održava dobru poslovnu suradnju s tvornicom “Luxardi” iz Italije od koje je dobio i brendirane ekskluzivne recepte za svoje slastice.
Za sada se može pohvaliti da je nakon početnih teškoća s bankama koje nisu odmah prepoznale njegov poduzetnički zamah, uspio osigurati ugovor s Intersparom za plasman svojih pralina u okviru njihove trgovačke marke Premium, a praline i čokolade Vitlov mogu se kupiti i u duty free shopovima u zračnim lukama Zadra, Splita i Zagreba.
Okret prema maloprodaji
– Jedan dio proizvodnog asortimana uzima i Hrvatski sabor za protokolarne darove, kao i nekoliko delikatesnih dućana u Zagrebu, ali to nisu toliko velike količine da bi na njima mogla biti zasnovana veća proizvodnja. Zato se okrećemo maloprodaji i to prije svega u vlastitom gradu našim sugrađanima koji su naša najodanija i najzahvalnija klijentela.
Propustit ćemo doduše turističku sezonu s otvaranjem dućana, ali računamo na domaće potrošače, na božićne i novogodišnje blagdane za vrijeme kojih prošle godine nismo mogli osigurati dovoljne količine pralina i čokolada. Uostalom, kada turisti vide gdje kupuju domaći ljudi, to je najbolja moguća reklama. Istodobno radimo i na izgledu nove ambalaže i dizajna, kako bi osvježeni krenuli u novi proizvodni ciklus – kaže Vitlov.
U novome će se dućanu praline kupovati na komade, svaka u posebnom omotu sa zasebnim vizualnim identitetom ili zapakirane u kutiji za dar. Proizvodnja i dalje ostaje u poduzetničkom inkubatoru na Bokanjcu odakle se uspješno širi „slatka” poslovna priča koja pokazuje kako se i u vrijeme najveće krize može uspjeti s dovoljno hrabrosti, truda i znanja. Vitlov, čiji su uzori belgijski čokolatijeri, ali i bogata likerska i slastičarska povijest Zadra, ne odustaje od svoje vizije.