ZADAR– Iako su od 1. srpnja Lenko Milin, Ivica Čičmir -Vestić te Joško Jurin bivši zaposlenici Tankerske plovidbe, a Ive Mustać je prije dvije godine otišao u mirovinu, Milin i Mustać još su uvijek u nadzornom odboru brodogradilišta Viktor Lenac kao zastupnici Tankerske plovidbe.
Temeljem odluke od prije godinu dana, Milin je predsjednik NO, dok je Mustać član NO tvrtke u kojoj je direktor Zadranin Robert Škifić.
Stoga smo pitali predsjednika Uprave Tankerske plovidbe Marija Pavića, hoće li se njih dvojica mijenjati.
Pavić nam je potvrdio kako će u 2014 godini Nadzorni odbor brodogradilišta Viktor Lenac biti u promijenjenom sastavu.
Je li točna informacija da Tankerska plovidba prodaje svoj dionički udio u Brodogradilištu Viktor Lenac?
U načelu u tržišnom gospodarstvu sve su dionice uvijek na prodaju, sve ovisi naravno o ponuđenoj cijeni i procjeni njihova vlasnika gdje mu se najviše isplati uložiti kapital u danom trenutku. Tankerska inače ima 48,41 posto dionica Viktor Lenca, a zajedno sa Uljanikom drži većinski udio.
Na neslužbeni navod kako se Uprava oglasila nekim vidom “okružnice” po brodovima u kojoj se obrazlaže poslovna politika štednje, odnosno prodaje svega osim brodova, direktor Pavić nam je kratko odgovorio kako se Tankerska okreće isključivo “core businessu”, odnosno brodarstvu.
Pitali smo ga ima li potencijalnih kupaca za projekt Turističkog rekreativno zdravstvenog centra Nin?
Zainteresiranih ulagača u projekt NIN ima, čemu je osim atraktivnosti lokacije i osmišljenog turističkog proizvoda svakako doprinio ulazak Hrvatske u EU.
Je li se zatvara londonska tvrtka Tankerske plovidbe koju je najavio prvi čovjek Tankerske plovidbe nakon skupštine dioničara?
Dio poslova i kadra londonske tvrtke Alan Shipping prebačen je u Zadar, te se kroz određeno vrijeme razmatra zatvaranje ureda. Svakako, plan za narednu godinu je da Alan Shipping ostaje u sastavu Tankerske.
Hoće li se pomorcima i zaposlenicima na kopnu još smanjivati plaća?
Plaće pomoraca i administracije prilagođavamo tržišnim standardima. Nekim kategorijama zaposlenika će se plaće povećati a nekim smanjiti. Međutim, kad ova svjetska brodarska kriza prođe, ostvarenu dobit dijeliti će se zaposlenima, jer tako predviđaju pravila našeg brodarskog društva, što je posebnost. Radimo i štedimo za sebe, a ne strane investicijske fondove ili brodarske tajkune. U svakom slučaju možemo dijeliti samo ono što zaradimo. Svjetska kriza u brodarstvu ulazi u sedmu godinu i svi tipovi brodova plove ispod granice isplativosti. Mnoge svjetske brodarske kuće, među kojima i neke velike i vrlo renomirane su u stečaju ili predstečajnim postupcima. Stručna literatura puna je ovih vijesti. Mi još solidno poslujemo zahvaljujući pripremljenim zalihama i mjerama štednje, te trudu svih zaposlenika.
U nizu mjera štednje i racionalizacije poslovanja, predsjednik Uprave Mario Pavić potvrdio nam je kako su leasing kući vraćena dva službena vozila koja je kupila bivša uprava.
Službeno u sudskom registru Ivica Čičmir- Vestić još se vodi kao član nadzornog odbora BVL temeljem odluke od 20. lipnja 2012. godine.