Situacija u hrvatskim medijima – nije dobra, rečeno je to u Rovinju, na najvećem regionalnom okupljanju komunikacijske industrije, Weekend media festivalu. Od 2008. naklada i oglašavanje stalno se smanjuju, a broj novinara na Zavodu za zapošljavanje povećava se.
Medijski analitičari upozoravaju – silazna se krivulja nastavlja. Kako pada hrvatski BDP, tako tonu mediji. Kriza se osjeti, kako u privatnim tako i u javnim medijima. Gdje je u svemu tome HRT?
Oprema je dotrajala, infrastruktura zastarjela, a zaposlenih – previše, tvrdi glavni ravnatelj HRT-a Goran Radman te dodaje – restrukturiranje i ulaganje su nužni. Mi smo u tim našim analitikama došli do spoznaje da bi u naredne tri godine trebali reducirati broj stalno zaposlenih za nekih 600 ili 700 ljudi kako bi se doveli u sličan položaj s onima koji provode sličan obim programa, rekao je Radman.
HRT je samo jedna od tema ovogodišnjeg Weekend media festivala. Debatiralo se, od budućnosti medija do njihove suradnje s političarima. Doznali smo od ministra gospodarstva Ivana Vrdoljaka da Vlada često dobro ne komunicira s medijima. Prilično često gubimo konce, fokuse i vrlo bitne teme se izgube negdje, potpuno nebitno, što vrlo jednostavno riješimo na nekim kolegijima, da nismo mi krivi, nego mediji, rekao je.