Nakon što smo jučer objavili vijest kako Vlada ide u privatizaciju državnih tvrki, o čemu je u tjedniku Globus govorio Mladen Pejnović, predstojnik Ureda za upravljanje državnom imovinom i blisku suradnik premijera Zorana Milanovića iz Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture poslali su nam demantij te tvrde kako to nije istina.
– Kao što smo redovno obavještavali javnost i o planovima, tako i o konkretnim aktivnostima vezanim za svako od pojedinih poduzeća iz resora, samo su dvije tvrtke u planovima i aktivnostima prodaje poslovnih udjela. Za nekolicinu drugih radi se o sasvim drugim oblicima traženja strateškog partnera i ulaganja za njihov daljnji razvoj. Dakle, u resoru MPPI koji ima 52 poduzeća, agencija i ustanova, a od čega je 30 poduzeća, što se prodaje poslovnih udjela tiče, govorimo o samo dvije tvrtke: HŽ Cargo koji je u završetku postupka prodaje 75 posto udjela i Croata Airlines, za koju je u izradi pokretanje natječajnog postupka za prodaju do 49 posto udjela ili dokapitalizaciju tvrtke. U tijeku je i izrada natječajnog postupka za prodaju poslovnih udjela Pružnih građevina, tvrtke-kćeri HŽ Infrastrukture, što radi matična tvrtka. Morske luke (ukupno ih je šest), riječne luke (ukupno ih je četiri), te zračne luke (ukupno ih je sedam) ne pripremaju se za prodaju. Morske luke se ne prodaju i nikada se neće prodavati. Na lučkom pomorskom dobru lučke uprave pojedinih morskih luka tek putem koncesija daju na upravljanje određene poslove. To se događa danas, događalo se jučer, a događa će se i ubuduće, jer je to način poslovanja, a nema nikakve veze s prodajom!, stoji u tekstu koji nam je poslala glasnogovornica Renata Ivanović.
U nastavku tvrde kako se za pojedine morske luke pripremaju natječaji za traženje koncesionara koji bi sudjelovali i u gradnji terminala, što također nije prodaja. Kako su nam naveli u dopisu, do kraja lipnja sljedeće godine raspisat će se natječaj za koncesiju putničkog terminala u Luci Gaženica.