Jubilarni Biograd Boat Show u svom 15. izdanju doživio je pun procvat. Od petoro izlagača od prije 15 godina, danas je na biogradskom sajmu 250 izlagača, a očekuje se obaranje rekorda od 20 tisuća posjetitelja, istaknuo je to Goran Raženjević, direktor Ilirije. Njegov govor ove je godine bio posebno nadahnut sa slikovitom porukom koja je trebala svima odzvoniti u ušima: sami zalijevajmo i mirišimo svoje ruže. – Biograd je prvi počeo razvijati nautički turizam, a kruna kojeg je ovaj nautički sajam u marini Kornati, istaknuo je Ražnjević.
Da je Biograd Boat Show jedinstven sajam s dušom, što nije fraza, potvrdio je prvi dan njegova otvaranja. Nikada toliko posjetitelja već do podne nije stiglo na sajam na koji su, istaknuo je direktor Milan Šangulin, došli i strani novinari u povećem broju.
Sajam je s najvećim guštom, kako je rekao otvorio ministar turizma Darko Lorencin i sam nautičar. Iako nautički turizma čini tri posto ukupnog turističkog prometa, on je neposredni dodir turista s našim morem i otocima, a priroda je, pokazala su istraživanja najveći razlog dolaska turista u Hrvatsku, kazao je to ministar.
Lorencin je u Biograd došao iz Punta Skale, gdje je otvorio Dane hrvatskog turizma, a u Biogradu je, ove godine, istaknuo je ministar, bio više puta.
No, on je kao i današnji posjetitelji sajma prvi put vidio brod Nada, u vlasništvu tvrtke Ilirija.
To je brod iz flote jugoslavenske ratne mornarice koji je neslavno, prema riječima direktora Ilirije, završio u Crnoj Gori. Ilirija ga je kupila, škverani iz Kaštela i Trogira, modernizirali su ga i opremili i prije dva dana je doplovio u matičnu luku Biogradi. Ilirija će ga, najavio je Ražnjević, posebno predstaviti javnosti kao „brod-event” – jedinstven na Jadranu s kapacitetom od 170 sjedećih mjesta u komforu velikog salona broda s predivnom linijom ovog dijela Mediterana.
Među pomorcima je i Marcela Škrokov prva učenica brodostrojarskog smjera u povijesti Pomorske škole