Vodeći lanac drogerija Drogerie markt (dm) u Hrvatskoj u protekloj poslovnoj godini, koja je završila 30. rujna, ostvario je 1,96 milijardi kuna prometa, uz godišnji rast od 1,2 posto i nešto manje od 100 milijuna kuna dobiti, što predstavlja 10 posto slabiji financijski rezultat nego lani.
Dm je zadržao vodeću poziciju na tržištu drogerijskih proizvoda s udjelom od 25,8 posto ispred Konzuma. U protekloj godini u otvaranje novih prodavaonica i modernizaciju postojećih tvrtka je investirala 43 milijuna kuna.
Prezentirajući poslovne rezultate, direktor Mirko Markužić naglasio je da oko 80 posto hrvatskih građana kupuje kozmetiku i zdravu hranu u dm-u. Pritom je svaki četvrti kupac lojalan tvrtki i koristi različite programe ušteda. ‘Promotivnim aktivnostima, kroz babybonus program i program Svijeta prednosti, dm je svojim vjernim kupcima u protekloj poslovnoj godini osigurao više od 140 milijuna kuna ušteda’, otkrio je Markužić.
Kontinuirani rast udjela dm-ovih marki u ukupnom prometu pokazuje da kupci dm-a prepoznaju njihovu kvalitetu. Prema istraživanju agencije Ipsos puls 76 posto ispitanika lojalno je dm-u zbog izvrsne cijene i kvalitete marke dm.
Prokuristica Gordana Picek naglasila je da se kupci sve više okreću upravo dm-ovim robnim markama koje trenutačno čine oko 26 posto prometa, uz godišnji rast od tri posto.
U ukupnom asortimanu oko 10 posto čine proizvodi hrvatskih proizvođača od koji su neki (voda, morska sol) plasirani i u dm-ovoj mreži u drugim državama.
U protekloj poslovnoj godini otvorena su 42 nova radna mjesta pa trenutačno dm zapošljava 1.223 djelatnika. Zbog solidnih plaća i brige o djelatnicima, dm je jedan od najpoželjnijih poslodavca. ‘U prošloj poslovnoj godini svaki dan primili smo 120 molbi za posao, a na svaku od 30.000 molbi smo odgovorili’, pohvalila se Ana Fostač Krilčić, voditeljica resora Ljudskih resursa.
Unatoč slabijem financijskom rezultatu, plaće su porasle za 3,45 posto (koliko je iznosila inflacija), a trenutačno prosječna neto plaća u kompaniji iznosi 8.304,79 kuna.
U idućoj poslovnoj godini dm planira otvoriti osam novih i modernizirati desetak postojećih dućana. Ukupne investicije procjenjuju se na 50 milijuna kuna, a najveći potencijal za širenje vide u Dalmaciji i Istri.