Iz MO Premuda dobili smo e-mail putem kojeg se obraćaju javnosti s molbom da im se pomogne u rješavanju problema zbog učestalog ne prometovanja Jadrolinijinog m/t Bartol Kašić na liniji 401.
Ne znam koliko ste upoznati da trajekt na liniji 401 u zadnjih tjedan dana ne prometuje već dva puta u srijedu 20.11.2013. i danas 25.11.2013., U agenciji Jadrolinije Zadar samo sliježu ramenima i tvrde da ne mogu utjecati na odluku zapovjednika i da osim te linije nemaju otkazanu niti jednu drugu liniju na zadarskom području.
Ne znamo na koji način zapovjednik iz Zadra može odlučiti 7 sati ranije hoće li u neku luku pristati ili ne, a ta luka je preko 50km udaljena od Zadra.
Meteo podaci u svakom slučaju demantiraju zapovjednika, obzirom da je u srijedu u vrijeme pristajanja trajekta
u navedenim lukama bilo mirno i uvjeti za pristajanje su bili normalni. Isto tako danas prema izvješću DHMZ-a i njihove stranice „Aladin” za zadarsko područje u periodu pristajanja broda (od 15 do 18 sati) predviđa najslabiji vjetar (slike u prilogu), čak i prema podacima stranice windfinder.com za otok Silbu (slika u prilogu) vjetar je u popodnevnim satima u padu.
Također priču o lošim vremenskim uvjetima demantira u oba navrata katamaran „Princ Zadra” i posada Miatursa koja i u srijedu i danas isplovljava i uspješno obavlja gotovo identičnu putničku liniju.
Mještani otoka Ista, Oliba, Silbe i Premude su ogorčeni jer su očekivali da će se zamjenom neadekvatnog m/t Hanibala Lucića i dolaskom m/t Bartola Kašića većeg i bržeg trajekta ove zime imati sigurnu vezu sa Zadrom i Malim Lošinjem.
Ne treba niti napominjati da je navedenim ne prometovanjem ugrožen rad otočkih obrtnika i normalan život otočkog stanovništva, jer se na navedene otoke nažalost drugim načinom ne može dopremiti svježe namirnice, građevinski materijal i sve ostalo potrebno za normalan život. Također pričinjena je velika šteta i ljudima koji su unajmljenim kamionima trebali odvesti robu na otok, a zbog ne prometovanja trajekta su navedene ture morali otkazati bez ikakve mogućnosti nadoknade štete u Jadroliniji.
Ogorčenje mještana je još veće ako se zna da se uz već reducirane linije radi štednje od tri puta tjedno, dva puta ne prometuje.
Smatramo da je m/t Bartol Kašić najbolje riješenje za našu liniju, i za sve vremenske prilike, a problem predstavlja samo ljudski faktor. Tome u prilog stavljam par slika iz kojih možete vidjeti po kojem vremenu je navedeni trajektveć pristajao u luku Krijal na Premudi.
objavljeno niti u jednom mediju, pa se Jadrolinija tako lukavo izvlači, a nama otočanima zagorčava život.
Navedeni dopis smo proslijedili u ministarstvo Pomorstva i očekujemo od njih neko rješenje. Molimo Vas
da dopis koristite samo kao informaciju, a bilo bi nam drago kad bi i kontaktirali Jadroliniju da vidimo kako oni obrazlažu jedino ne prometovanje na zadarskom području.
Iz MO Premuda dobili smo e-mail putem kojeg se obraćaju javnosti s molbom da im se pomogne u rješavanju problema zbog učestalog ne prometovanja Jadrolinijinog m/t Bartol Kašić na liniji 401.
Ne znam koliko ste upoznati da trajekt na liniji 401 u zadnjih tjedan dana ne prometuje već dva puta u srijedu 20.11.2013. i danas 25.11.2013., U agenciji Jadrolinije Zadar samo sliježu ramenima i tvrde da ne mogu utjecati na odluku zapovjednika i da osim te linije nemaju otkazanu niti jednu drugu liniju na zadarskom području.
Ne znamo na koji način zapovjednik iz Zadra može odlučiti 7 sati ranije hoće li u neku luku pristati ili ne, a ta luka je preko 50km udaljena od Zadra.
Meteo podaci u svakom slučaju demantiraju zapovjednika, obzirom da je u srijedu u vrijeme pristajanja trajekta
u navedenim lukama bilo mirno i uvjeti za pristajanje su bili normalni. Isto tako danas prema izvješću DHMZ-a i njihove stranice „Aladin” za zadarsko područje u periodu pristajanja broda (od 15 do 18 sati) predviđa najslabiji vjetar (slike u prilogu), čak i prema podacima stranice windfinder.com za otok Silbu (slika u prilogu) vjetar je u popodnevnim satima u padu.
Također priču o lošim vremenskim uvjetima demantira u oba navrata katamaran „Princ Zadra” i posada Miatursa koja i u srijedu i danas isplovljava i uspješno obavlja gotovo identičnu putničku liniju.
Mještani otoka Ista, Oliba, Silbe i Premude su ogorčeni jer su očekivali da će se zamjenom neadekvatnog m/t Hanibala Lucića i dolaskom m/t Bartola Kašića većeg i bržeg trajekta ove zime imati sigurnu vezu sa Zadrom i Malim Lošinjem.
Ne treba niti napominjati da je navedenim ne prometovanjem ugrožen rad otočkih obrtnika i normalan život otočkog stanovništva, jer se na navedene otoke nažalost drugim načinom ne može dopremiti svježe namirnice, građevinski materijal i sve ostalo potrebno za normalan život. Također pričinjena je velika šteta i ljudima koji su unajmljenim kamionima trebali odvesti robu na otok, a zbog ne prometovanja trajekta su navedene ture morali otkazati bez ikakve mogućnosti nadoknade štete u Jadroliniji.
Ogorčenje mještana je još veće ako se zna da se uz već reducirane linije radi štednje od tri puta tjedno, dva puta ne prometuje.
Smatramo da je m/t Bartol Kašić najbolje riješenje za našu liniju, i za sve vremenske prilike, a problem predstavlja samo ljudski faktor. Tome u prilog stavljam par slika iz kojih možete vidjeti po kojem vremenu je navedeni trajektveć pristajao u luku Krijal na Premudi.
objavljeno niti u jednom mediju, pa se Jadrolinija tako lukavo izvlači, a nama otočanima zagorčava život.
Navedeni dopis smo proslijedili u ministarstvo Pomorstva i očekujemo od njih neko rješenje. Molimo Vas
da dopis koristite samo kao informaciju, a bilo bi nam drago kad bi i kontaktirali Jadroliniju da vidimo kako oni obrazlažu jedino ne prometovanje na zadarskom području.