ZADAR – Do preseljenje trajektnog prometa iz gradske luke u Gaženicu ostalo je pola godine, a već je glasno problematizirano preko Otočkog sabora.
Osim što će putovati duže iz Preka i ostalih otočkih mjesta do Gaženice nitko još nije rekao kako će biti riješen prijevoz do Poluotoka, što će im nesumnjivo povećati troškove obavljanja poslova u Gradu.
Svojedobno se najavljivalo kako će im na raspolaganju biti brzobodske linije, za koje će napravljen gat u Preku. Tko će je održavati i pokupiti „vrhnje” te najprometnije linije na Jadranu, odlučit će se međunarodnom natječajem kojeg je najavila Agencija za linijski dužobalni promet. No, što će biti s ostalim otočanima koji su upućeni na trajektnu vezu s kopnom. Povijesni datum bio bi 15. srpnja, kada je u Ministarstvu pomorstva, prometa i infrastrukture najavljen premještaj trajektnih linija na novu rampu u Gaženici.
Tamo će se raditi montažna putnička zgrada u kojoj će biti i sve prateće službe. Iako lokacijska dozvola još nije izdana, ravnatelj Lučke Uprave Zadar Emil Bilić, ustvrdio je za Slobodnu Dalmaciju kako sve ide planiranom dinamikom i nema razloga da se taj projekt, predviđen na 15 milijuna kuna, završi na vrijeme.
U Gaženicu bi se usred sezone trebao izmjestiti i trajekt Zadar na međunarodnoj liniji za Anconu, a ured plovidbenog reda, te kruzeri za koje je prvenstvo građana nova luka u Gaženici.
Zbog svih tih pitanja i nedorečenosti predsjednik Otočkog sabora predlaže da svi zainteresirani sjednu za za stol – predstavnici otočnih općina, Grada Zadra i Agencije za obalni linijski pomorski promet. Barić sugerira reorganizaciju plovidbenih redova i plovidbenih linija, smatrajući kako bi se na taj bi se način mogla postići i ušteda, te osigurati novac za brod koji bi održavao liniju sa zapadnog dijela Dugog otoka do gradske luke na Poluotoku.