Zadarsko udruženje obrtnika Gradu Zadru je uputilo inicijativu da se parkiralište na Poluotoku tijekom zime naplaćuje do 14 sati. Predsjednik udruženja, Mladen Malta, kazao je kako bi obrtnicima odgovaralo da se zimi uopće ne naplaćuje parking, ali da se pritom se moraju gledati i razumjeti potrebe Grada.
– Dobili smo besplatan parking od 16 sati i zadovoljni smo s time, no voljeli bismo kada bi barem u periodu do Uskrsa parking bio besplatan od 14 sati. Dosta ljudi na Poluotok ne dolazi upravo zbog tog razloga, a to je posebno izraženo otkako su Obale i lučice počele raditi ovrhe na neplaćene račune, kazao je Malta.
No, je li naplata parkirališta jedini razlog zbog čega Zadrani zaobilaze Poluotok?.
Dobri poznavatelji prilika u Gradu ne bi se s tim složili, jer je razloga puno više. Zadar je izgubio svoj urbani identitet, kazala je jučer za Zadarski list 80-godišnja Nerina Čorić, prva zadarska taksistkinja i dugogodišnja turistička djelatnica koja u Zadru proživjela tri države. Malo je sadržaja u povijesnoj jezgri koji bi privukli građane na zadovoljavanje svojih potreba, a previše je izazova koje su građane pretvorili u potrošače. S promjenom društvene klime, sve je više i onih vjernih Zadrana, koji su na žalost, počeli zaobilaziti Kalelargu, jer je ona prestala biti mjesto ugodnih susreta i lijepih vijesti. Ne treba zaboraviti de je veliki dio građana zatvoren u svojim domovima, ali i onih koji slobodno vrijeme vikendom radije provode u svojim mjestima podrijetla ili čak gradovima koji im pružaju bolje uvjete za trošenje novaca ali i razonodu.
Osim toga zadarska povijesna jezgra, slično Dubrovniku i Splitu, doživljava transformaciju svetog nam turizma, pa se stanovi sve više pretvaraju u apartmane.
Dobri poznavatelji prilika u Gradu ne bi se s tim složili, jer je razloga puno više. Zadar je izgubio svoj urbani identitet, kazala je jučer za Zadarski list 80-godišnja Nerina Čorić, prva zadarska taksistkinja i dugogodišnja turistička djelatnica koja u Zadru proživjela tri države. Malo je sadržaja u povijesnoj jezgri koji bi privukli građane na zadovoljavanje svojih potreba, a previše je izazova koje su građane pretvorili u potrošače. S promjenom društvene klime, sve je više i onih vjernih Zadrana, koji su na žalost, počeli zaobilaziti Kalelargu, jer je ona prestala biti mjesto ugodnih susreta i lijepih vijesti. Ne treba zaboraviti de je veliki dio građana zatvoren u svojim domovima, ali i onih koji slobodno vrijeme vikendom radije provode u svojim mjestima podrijetla ili čak gradovima koji im pružaju bolje uvjete za trošenje novaca ali i razonodu.
Osim toga zadarska povijesna jezgra, slično Dubrovniku i Splitu, doživljava transformaciju svetog nam turizma, pa se stanovi sve više pretvaraju u apartmane.