Zadar bi od 1. lipnja trebao dobiti hidroavione koji će ga povezivati s udaljenim otocima i nekim obalnim gradovima. Jan Albers iz tvrtke European Coastal Airlines rekao je kako se čeka raspisivanje natječaja za koncesiju za pristanište u Zadru, pa bi ovaj projekt, koji je zapravo započeo prije 13 godina, napokon mogao zaživjeti. Zadovoljan je jer u Gradu Zadru i Zadarskoj županiji projekt nailazi na izuzetnu podršku. Kaže kako se samo čeka definiranje točne lokacije i koncesija. Planira se zapošljavanje čak 400 ljudi diljem Hrvatske, a sjedište bi trebalo biti u Zadru, doznajemo od Jana Albersa, direktora marketinga i prodaje.
Prve lokacije koje bi trebale zaživjeti kao pristaništa hidroaviona su Jelsa, Split Resnik i Zadar kaže Jan Albers. Pristaništa su za sada još planirana u Korčuli, Hvaru, Rabu, Puli i Rijeci. No ni to nije sve, jer u dogledno vrijeme planira se čak 30-tak pristaništa.
Cijene će biti od 99 kuna npr. za putovanje Zadar-Sali, putovanje Zadar-Pula koštat će 200 kuna, a Zadar Ancona 350 kn. Za sada su kupljena dva hidroaviona, koji raspolažu kapacitetom od samo 19 mjesta. U planu je ubrzano nabavljanje novih hidroaviona, no broj ovisi o broju odobrenih lokacija, što je još u proceduri.
Trajanje putovanja je zapravo vrlo kratko i do sada gotovo nezamislivo brzo. Zadar- Ancona 35 minuta, Zadar – Jelsa oko 30 minuta, Split – Korčula 23 minute, Split – Hvar 11 minuta itd.