ZADAR– U Nauta Lamjani u stečaju danas je od 40 zaposlenih ostalo samo 15 radnika. Oni su prihvatili i potpisali ugovor za rad na mjesec dana.
Tim je razbijeno radnička solidarnost u škveru politikom stečajnog upravitelja Aleina Khana koji je uspio u svom naumu smanjenja broja radnika. Ostali su samo oni koji spuštaju brodove u more, nije se vodilo računa o profilu proizvodnog pogona na remontu brodova, doznali smo od Marija Košte koji je bio šef proizvodnje u Nauta Lamjani.
Što će biti s poslom na remontu platforme Labin, koji svima odgovara zbog povećanja stečajne mase, to još nitko ne zna. No, doznajemo da je Khan kao stečajni upravitelj ponudu škver dao preko riječke tvrtke M-inženjering. Ta tvrtka, koju je Mirela Marin registrirala s 20 tisuća kuna temeljenog za usluge u brodogradnji, skoro preuzela koncesiju koju je od Države dobila Nauta Lamjana. U Ministarstvu prometa i pomorstva prije dvije godine zaustavljen je prijedlog upućivanje prijenosa koncesije M-inženjeringu. Krajem prošle godine za člana uprave te tvrtke registriran je Slobodan Kosanović, navodno suprug osnivačice, koji je ovih dana viđen u ugljanskom škveru.