U organizaciji Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice u Hrvatskoj će u razdoblju od 8. do 17. lipnja boraviti ekipa brazilske televizije Record koja će u Hrvatskoj snimiti seriju reportaža za emisiju Journal da record.
Ekipa emisije koju čine producentica Rosana Janco Mamani, novinar Luiz Gustavo da Luz, kamerman Edgar Luchetta i tehničar Jose Paulo de Souza tijekom svoga boravka u Hrvatskoj posjetit će Zagreb, Nacionalni park Plitvička jezera, Zadar, Šibenik, Trogir, Split, Ston, Dubrovnik, Pulu, Nacionalni park Brijune, Rovinj, Vukovar i Ilok. Tom prilikom snimit će hrvatske zanimljivosti – Morske orgulje i Pozdrav suncu, Šibenik, Dioklecijanovu palaču, dubrovački Stari grad, pitoresknu i turistima uvijek zanimljivu tržnicu Dolac, zagrebačku Katedralu i Gornji grad, najmanji grad na svijetu Hum, Memorijalni centar Ovčara u Vukovaru, itd. Naravno, avantura brazilskoj televizijskoj ekipi svakako neće nedostajati, uživat će tako u vožnji žičarom do Srđa, zanimljivostima Muzeja prekinutih veza, degustacijama vina i maslinova ulja i sl.
Snimljeni sadržaj s desetodnevnoga putovanja Hrvatskom emitirat će se u dnevnom programu od ponedjeljka do petka, u prime time terminu, svaka reportaža u trajanju od osam do deset minuta. Bit će ovo izvanredna reklama hrvatskome turizmu, osobito ako se uzme u obzir činjenica da je dnevna gledanost emisije Journal da record 62 milijuna gledatelja.
Zanimljiv je profil gostiju koji dolaze s brazilskoga tržišta. Riječ je o gostima srednje/visoke klase, visokog obrazovanja, dok je prosječna dužina boravka istoga gosta 13,4 dana. Jednako tako, činjenica da čak 73% gostiju koristi hotelski smještaj, a prosječna dnevna potrošnja im je 203 eura, kao i interes za umjetnošću i kulturom, touringom, izletima, kupnjom i eno-gastro rutama te razdoblje putovanja od svibnja do listopada, čini ih iznimno poželjnim gostima kojima Hrvatska može ponuditi mnogo i doista opravdati njihova očekivanja. Kvaliteta ponude, gostoljubivost Hrvata, prekrasna priroda i bogata kulturna baština, ali i činjenica da se čak 60 posto Brazilaca kao gosti iznova vraćaju, poticaj je za daljnjim kvalitetnim radom i zalaganjem na brazilskome tržištu.