ZADAR– Nakon pritužbe Vladi RH na odluku o natječaju za koncesiju na Marinu Zadar, u Tankerkomercu i dalje čekaju na sastanak na kojem bi se razriješili pravni problemi koji traju punih 18 godina.
Državno odvjetništvo je ključno u definiranju našeg zahtjeva da Tankerkomerc nastavi koristiti koncesiju na pomorsko dobro, istaknuo je generalni direktor Roberto Motušić, dodajući kako su pravi argumenti za takav zahtjev na njihovoj strani. Od odluke SO Zadar iz 1982. godine, konverzije 1996. godine, itd,
Natječajem za koncesiju, na način kako je to Vlada zamislila, Tankerkomercu bi se, prema riječima Motušića, oduzelo 50 posto djelatnosti i to one atraktivne, a kao jedina djelatnost ostalo bi skladištenje tekućih goriva u Gaženici.
Planom natječaja za koncesiju, Tankerkomerc, koji se nalazi u predstečajnoj nagodbi, stavljen je u nepovoljan položaj.
– Netko tko bi dobio tu koncesiju, dobio kompletnu infrastrukturu u kojoj ne treba niti jedan ponton postaviti te građevine na kojima treba obaviti samo kozmetički zahvat. Preuzeli bi Marinu Zadar bez ikakvog opterećenja, dugova, pa tako i za plaće zaposlenika. Prema uvjetima natječaja budući koncesionar se ne uvjetuje zadržavanjem zaposlenika, a niti iznosom investicije, navodi Motušić i dodaje kako Država trebala znati što pri tom gubi, a što dobiva.
Ironičan je navod u natječaju gdje se za građevine na prostoru Marine kaže kako su one dodijeljene Tankerkomercu. A tko ih je izgradio nego Tankerkomerc, podsjeća Motušić na notornu činjenicu, kao i na legitiman zahtjev oćuvanja radnih mjesta.
Iako imaju upita za najam ili prodaju tih, već dugo zapuštenih ugostiteljskih i trgovačkih prostora, ne mogu ništa promijeniti dok se ne riješi njihov pravni status. Državno odvjetništvo bi nam odmah sjelo za vrat, kazat će direktor Tankerkomerca.
U kakvoj su korelaciji natječaj za koncesiju s predstečajnom nagodbom koja se sudski provodi u Tankerkomercu, pitali smo direktora Motušića koji nam je rekao da su u dijametralno suprotnoj. No, kada bi Tankerkomerc od Vlade dobio koncesiju, dodaje Motušić, tada bi došli i investitori.
– Dogus grupa se ponaša kao racionalni investitor, spremni su ući u partnerstvo, ali je normalno da bi se, ukoliko se objavi sporni natječaj za koncesiju, oni na taj natječaj javili. To bi bio njihov poduzetnički podvig jer ne bi dopustili da im marina izmigolji iz ruku. Prema planu predstečajne nagodbe oni su izrazili namjeru ulaganja 15 milijuna eura, s čime bi postali vlasnici većinskog paketa, pojasnio je Roberto Motušić, priznavši kako bi tako Tankerkomerc, na žalost, platio greške prijašnjeg poslovanja.