ZADAR– Iz Ministarstva pomorstva, prometa i infrastrukture odgodili su sastanak na kojem se trebalo dogovoriti operativno preseljenje trajektnog prometa u Gaženicu.
Sastanak, koji je zakazan u Županijskoj gospodarskoj komori, već je jedan put otkazan iz resornog ministarstva. Je li njima preuranjeno rješavati nepoznanice preseljenja lokalnog trajektnog prometa do kojeg je prema najavi ministra Siniše Hajdaš Dončića trebalo doći još u srpnju ove godine, ili je nešto drugo u pitanju.
Točan datum novog sastanka još nitko ne zna. Kao ni preseljenja, jer su u međuvremenu iskrsnuli problemi s obalnim rampama koje zbog kardinalne greške projektanta, tek treba prilagoditi kako bi se s trajekata mogla iskrcavati vozila.
Montaža privremene putničke zgrada, odnosno terminala odvija se planiranom dinamikom.
Direktor Županijske gospodarske komore Denis Ikić jutros nije znao razlog zbog kojeg su iz Ministarstva stornirali sastanak koji je već najavljen u javnosti.- Oni su samo rekli kako ne mogu doći ovaj petak. Meni je neugodno prema onima koji su trebali sudjelovati na tom sastanku, a niti ne znamo kada će biti termin novog operativnog dogovora, kazao je Ikić
Na tom sastanku trebali su sudjelovati ravnatelji Lučke Uprava Zadar i Agencije za obalni linijski promet, predstavnici Jadrolinije, Liburnije i ostali.
Glavne teme sastanka trebala su biti red plovidbe trajekta u domaćem i međunarodnom prometu, regulacija i organizacija prometa, kao i transfer putnika iz luke prema drugim dijelovima grada Zadra.
Cilj sastanka je najavljen kao koordinacija između svih aktivnosti vezanih za puštanje u rad Nove luke Gaženica, s posebnim naglaskom na odvijanje trajektnog obalnog linijskog pomorskog prometa.
Za sada bez ikakvog dogovora u zadarskoj komori, zahvaljujući kordinaciji Ministarstva pomorstva i prometa.
Radi se o radnom sastanku između predstavnika lokalne uprave oko organizacije prijevoza putnika vezano za premještanje trajektnog prometa u Gaženicu. Radni će sastanak ponovo biti uskoro zakazan, najavili su iz Ministarstva pomorstva.