ZADAR– S Egis Bceom konzultantima banaka, koje je kreditiraju projekt Gaženica,a dogovoren je model za gradnju putničke zgrade koju će ipak graditi Država.
Za razliku od terminala, kojeg je projektirao zadarski arhitekt Nikola Bašić i za koji je na natječaju za izvođača postignuta cijena od 50 milijuna eura, nova zgrada terminala procienjuje se na 12,5 milijuna eura, azao je Krešimir Rendeli, predsjednik Upravnog vijeća Lučke uprave Zadar. Prema tom modelu zgrada budućeg terminala trebala bi imati 12 200 četvornih metara, s tim da bi Država u cijelosti financirala izgradnju šest tisuća kvadrata, dok bi se druga polovica napravila u roh bau, pa bi budući koncesionar uredio i dovršio drugu polovicu zgrade. Terminal bi trebao biti u upotrebi 2017. godine.
– Trenutno se radi projektni zadatak koji će biti dovršen sljedećeg tjedna, nakon čega slijedi natječaj za preprojektiranje koje će potrajati najmanje šest mjeseci, kazao je Rendeli na pitanje je li zadarski arhitekt Nikola Bašić pristao na preprojektiranje. Bašić je, kao što je poznato autor tog projekta, koji je nedavno izjavio kako njega nitko oko toga nije konzultirao.
Nositelj projekta Gaženica je IGH, Institut građevinarstva Hrvatske, pojasnio nam je voditelj projekta Igor Pukec na pitanje je li će se Bašiću dogoditi nova Udbina(kada je njegov projekt crkve skresao sam biskup, op.a.).
Bašićev projekt terminala bio je tri tisuća metara četvornih veći, a cijena nove putničke zgradu znatno je niža nego što će biti smanjen prostor. – To je zato što će u roh bau biti polovica zgrade pa su troškovi znatno niži, kazao je voditelj projekta.
Kolika će biti stvarna izvedba reduciranog projekta terminala, znat će se po natječaju za izvođača radova, koji će dogodine biti objavljen, kada i natječaj za koncesionara, najavio je Rendeli, kazavši kako su potencijalni koncesionari iz Turske, Venecije i Barcelone i dalje zainteresirani za Gaženicu.