˝U vrijeme krize uvijek se traži način kako uštedjeti svaku moguću kunu, a obično prvo na udaru štednje bude marketing. Razlog više za korištenje društvenih mreža u poslovanju. Iako zahtijevaju dosta vremena društvene mreže su u svojoj suštini potpuno besplatan alat, a za one koji su u taj alat spremni uložiti i neki manji budžet primjeri iz prakse pokazuju da će im se višestruko vratiti ako je kampanja odrađena kako treba ˝, poručio je Antun Smolčić koji će održati edukaciju Osvojite tržište učinkovitim oglašavanjem na Googleu i Facebooku na Poslovnom uzletu grada Zadra 13.veljače 2015. u Arsenalu ( Trg bunara 1).
Naglasak će biti na konkretnim dobrim i lošim primjerima iz prakse te praktičnim trikovima kako ih izbjeći ili implementirati u svojoj poslovnoj komunikaciji. Polaznici edukacije će vidjeti primjere oglasa i postavljanja kampanja kako bi sami mogli prepoznati potrebe i koristi koje im može donijeti ovakav oblik oglašavanja.
˝Pričat ćemo o tekstualnim oglasima, slikovnim oglasima, ključnim riječima, grupama oglasa i kampanjama. Jedna od glavnih premisa edukacije je naučiti razliku između pretraživačke i prikazivačke Google oglašivačke mreže te kako iskoristiti karakteristike pojedine mreže u svoju korist˝, tvrdi Tin Klasić koji će na edukaciji govoriti o prednostima Google oglašivačke mreže.
Kako tvrdi Smolčić revoluciju koju su društvene mreže unijele u komunikaciji prema potencijalnim klijentima većina tvrtki još nije prihvatila ili je jednostavno nije svjesna iako je već godinama prisutna. ˝Način poslovanja se mijenja, a tvrtke se moraju početi prilagođavati tome i uvoditi inovacije u prezentaciji svojih znanja i ideja. Dvosmjerna komunikacija na društvenim mrežama može biti dobar početak u tom smjeru te izdvojiti tvrtku od konkurencije. Na temelju iskustva iz 24 sata i Večernjeg lista pojasnit ću koja je razlika između dobre i loše kampanje te kako ju uopće postaviti˝, kaže Smolčić.
˝Poduzetnici će moći sami prepoznati koji oblik oglašavanja bi njima najviše koristio, kakve tipove oglasa bi radili za svoje poduzeće, koje ključne riječi koristiti u kampanji te mnoga druga znanja potrebna za uspješan početak oglašavanja na Google oglašivačkoj mreži˝, poručio je Klasić.
Ova edukacija bi mogla biti prekretnica u vašoj dosadašnjoj komunikaciji i prilika da iz realnih i svakodnevnih primjera vidite što i kako treba koristiti kako bi vaši klijenti bili zadovoljni, a vaša marketinška komunikacija bolja i uspješnija.
Upoznajte se s Cloud uslugama
Prethodno edukaciji o prednostima Googlea i Facebooka biti će edukacija o Cloud uslugama. ˝Osnovni cilj je demistificirati pojam cloud. Većina ljudi misli da cloud usluge nisu dovoljno sigurne za njihovo poslovanje. Naučit ćete kako povezati stvari koje inače na dnevnoj bazi koristite u poslu, poput Gmaila i internet bankarstva i koristite ih u svojim poslovnim izazovima ˝, pojasnio je cilj predavanja Krešimir Jusup HT-ov predavač.
Jusup napominje da će pokazati polaznicima kako ne moraju nužno biti vezani za ured da bi mogli obavljati posao. Uz korištenje cloud usluge na jeftiniji, dostupniji i sigurniji način ˝ured˝ je tamo gdje ste vi. Osim novih znanja i detaljnih informacija, polaznici će dobiti trideset dana probnog roka za korištenje HT-ove cloud usluge.
Mjesto na besplatnim edukacijama Poslovnog uzleta osigurajte ovdje, a popis preostalih edukacija koje će pospješiti znanje i poslovanej poduzetnika i obrtnika pogledajte ovdje. Nakon Zadra, Poslovni uzlet održat će se i u Puli 27.veljače 2015.