Rješenje agencije BBDO “Croatia, full of life” zamjenjuje stari slogan “Mediteran kakav je nekada bio, Hrvatska će se ovako predstavljati od rujna
Novi slogan hrvatskog turizma glasi “Croatia, full of life” i ubuduće će zamijeniti slogan “Mediteran kakav je nekad bio”, odlučilo je povjerenstvo Ministarstva turizma i HTZ-a a današnjoj sjednici. Autor slogana i čitavog komunikacijskog koncepta je agencija BBDO, čije je rješenje izabrano na javnom natječaju na koji je pristiglo ukupno 12 ponuda, te pet rješenja koja su ušla u uži krug.
Kod odabira slogana 30% bodova nosila je sama cijena dizajna i realizacije komunikacijskog koncepta koja iznosi nešto manje od 2,5 milijuna kuna (+PDV), dok je ostalih 70% bila ocjena komisije, no tu je ušao i rezultat ispitivanja koja su provedena na ukupno 8 europskih tržišta na ukupno 4.800 ispitanika. Uz prihvaćeno rješenje “Croatia, full of life” u ispitivanju su sudjelovala i ostala četiri rješenja koja su ušla u završni krug.
Croatia, full of life kod ispitanika je budilo pozitivne emocije upravo zbog riječi život, koju do sada u svome turističkome sloganu nije koristila niti jedna druga turistička zemlja niti destinacija. Kompletan slogan kojime će se Hrvatska ubuduće predstavljati je “Don t fill your life with days, fill your days with life”, a svi tiskani i online materijali biti će pripremljeni do rujna ove godine, od kada će se znak slogan službeno koristiti.
.