ZADAR– Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice odobrilo je iznos od 1.2 milijuna kuna za PDV na udruženo oglašavanje na stranicama Ryanaira za prošlogodišnju sezonu povezivanja Zadra s 15 europskih destinacija.
Tim je uslišen zahtjev iz Županijske turističke zajednice, kojeg je potpisao župan Stipe Zrilić. U proteklih pet godina za oglašavanje Ryanaira iz proračuna HTZ-a potrošeno je 22 milijuna kuna. Model sufinanciranja već je izmijenjen pa je veliko pitanje s koliko će i hoće li HTZ sudjelovati u iznosu za reklamu koji će za zadarsku destinaciju tek biti ugovoren.
Lani je to bilo 1.4 milijuna eura.
Sa po 1.1 milijun kuna sudjelovali su Zadarska županija i i TZ Zadarske županije, Grad Zadar je izdvojio 1.2 milijuna kuna, TZ Grada 780 tisuća kuna, u projektu je s 272 tisuća kuna sudjelovala i Zračna luka Zadar koja bi trebala zarađivati od letova te niskotarifne kompanije. S Ryanairom je lani prevezeno 300 tisuća putnika u Zračnu luku Zadar gdje je i sezonska baza te avio kompanije. Ove godine je smanjen broj linija s tri destinacije, pa se očekuje i da Ryanair tražiti manji iznos za predstavljanje zadarske destinacije svojim potencijalnim putnicima.