Dani hrvatske male brodogradnje će po 7. put za redom okupiti domaće proizvođače plovila i renomirane brendova nautičke i ribolovne opreme od 30.04.-03.05.2015. u marini hotela Le Meridien Lav u Podstrani pokraj Splita. Kao i na svim dosadašnjim izdanjima, posjetiteljima je omogućen besplatan ulaz kao i testne vožnje svih plovila i opreme izloženih u moru.
Premijere
Ovogodišnji DHMB se još jednom potvrdio kao idealno mjesto za predstavljanje novih plovila pa će tako, uz već poznate i provjerene modele plovila i širok izbor nautičke opreme, posjetitelji imati prilike po prvi puta vidjeti modele Bura 750 tvrtke Bura Boats, novu Betinu 700s tvrtke Certus brodogradnja d.o.o., Glassboat Sol Maris 23 tvrtke JK Kosanović, te izuzetno zanimljivu drvenu samogradnju Gossip koja je nastajala u garaži u Kaštelima čak 3 godine i koja je djelo dva zaljubljenika u more i meštra od drva.
Zadarski aduti
Da je nautička proizvodnja u Zadarskoj županiji ponovno živnula dokazuje i broj izlagača s ovog područja koji će posjetiteljima predstaviti svoja plovila i proizvode, a to su Agena Marin iz Vodica sa svojim, saa već svjetski priznatim polu-podmornicama, Intermare sa svojim ligurskim gucom Vegliaturom 6 te Tvornica konopa Zadar (TKV) sa cijelom paletom proizvoda za brodogradnju, ribarstvo i nautiku.
Novo u 2015. – Sajam turističkih atrakcija
Kako bi pripomogli produljenju turističke sezone i stvaranje novih vrijednosti turističke ponude, organizatori Dana hrvatske brodogradnje ove godine, uz potporu Ministarstva turizma predstavljaju i novi projekt – Sajam turističkih atrakcija koji će na dodatnih 100 metara izložbenog prostora predstaviti usluge i proizvode za adrenalinske i vodene sportove, plažne sadržaje, komunalnu opremu, vanjske teretane, električne skutere, dječja igrališta te sve za kayaking, trekking, biciklizam, ronjenje, kite-surfing te ostale aktivnosti na moru i u prirodi. Sajam turističkih atrakcija direktna je business to business poveznica između hotelijera, vlasnika kampova,koncesionara plaža, privatnih iznajmljivača i pružatelja usluga s dobavljačima sadržaja i proizvoda koje turistički subjekti mogu ponuditi kao turističke atrakcije stvarajući nove vrijednosti i držeći korak s turističkim trendovima i destinacijama koje su to već prepoznale.