ZADAR– Ministar turizma Darko Lorencin izjavio je prošlog tjedna kako je za udruženo oglašavanje Ryanaira potrošeno 90 milijuna kuna, a ne zna je li toliko ulaganje opravdalo rezultate.
Prema informaciji koju smo dobili iz Zračne luke Zadar, toliki iznos nije točan.
Od 2007. godina, kada je Ryanair uspostavio prvi let iz Zadra s Londonom, pa do ove godine ukupna promidžba za 9 godina iznosi 7,5 milijuna eura.
To je novac koji je uplaćivao Glavni ured Hrvatske turističke zajednice i udio turističkih zajednica, gradova, općina, Zadarske županije i turističkog gospodarstva.
Podatak kojeg je izvukao ministar Lorencin možda se odnosi za sve zračne luke gdje leti Ryanair, Rijeku, Pulu i Osijek, plus Zadar. A možda ga je Lorencin preuveličao kako bi umanji iznos koji će iz HTZ ove godine biti manji, a možda ga neće ni biti. Ovisi o modelu kakav će se uspostaviti u Glavnom uredu da bi Županijska TZ mogla prijaviti zahtjev za Ryanair.
“Zeleni i plavi potencijali u Zadarskoj županiji” u sklopu projekta IN4BLUE
Ustanova za razvoj kompetencija, inovacija i specijalizacije Zadarske županije INOVAcija organizirala je danas panel raspravu i radionicu “Zeleni i plavi...
Pročitaj Više