Udruga hrvatskih putničkih agencija (UHPA) i Turistička zajednica Zadarske županije organizirale su, 30. rujna 2015. godine, radionicu Upravljanje destinacijom i razvoj novih složenih turističkih proizvoda.
Na radionici je sudjelovalo tridesetak predstavnika turističkih zajednica i turističkih agencija koji su razgovarali o unaprjeđenju kreativne ponude Zadarske županije i osmišljavanju novih turističkih doživljaja temeljenih na aktivnom turizmu, prije svega biciklizmu, eno-gastro turizmu i kulturnom turizmu.
Željko Trezner, savjetnik Upravnog odbora UHPA-e i predavač na radionici, najavio je da će se već ove godine izdati katalog sa stotinjak programa s ponudom Zadarske županije, a koji će zadarskim znamenitostima, atrakcijma i turističkim potencijalima donijeti tržišnu valorizaciju.
Na radionici Upravljanje destinacijom i razvoj novih složenih turističkih proizvoda sudjelovala je i Mihaela Kadija, direktorica TZ zadarske županije, koja se osvrnula na očekivane ciljeve u smislu stvaranja bogate ponude koja bi donijela dodatnu vrijednost turizmu Zadarske županije.
“Doživljajno putovanje daje priliku agencijama da stvore nadahnjujući posjet, autentične doživljaje koji spajaju turista i njemu posebno mjesto, ljude i kulturu u zadarskoj regiji. Ključno je za svaki proizvod koji se osmisli imati dobre ljude kao nositelje posebnih kompetencija, koji će znati ispričati priču ili odraditi na licu mjesta”, kazala je Kadija.