Potpisom Ugovora reguliraju se prava o otkupu brendova Nara, Inka i Voćko za daljnju proizvodnju u Radenskoj, kao i Badelovoj distribuciji proizvoda iz asortimana PepsiCo u HoReCa kanalu za područje Hrvatske
Zatvaranje pogona za proizvodnju bezalkoholnih pića (BAP) Badela 1862 bila je neminovna je odluka radi očuvanja core biznisa. Naime, od ulaska proizvodnje bezalkoholnih pića u sustav Badela 1862 prije deset godina, ta tvornica radi s negativnim rezultatom. Već od studenog 2013. godine bilo je jasno da će se BAP morati zatvoriti, kada je donesen plan restrukturiranja Društva, što je podrazumijevalo i zatvaranje neprofitabilnih dijelova Društva.
Nakon što je Uprava uložila napore za sanaciju BAP-a (interne odluke i mjere štednje, traženje strateških partnera, pregovora s PepsiCo-m, izrade plana osjetljivosti) koji nisu uspjeli, donesena je odluka o konačnom zatvaranju proizvodnje BAPa s 31.12.2015. Odluka je donesena tek sada jer su osigurana financijska sredstva za kvalitetno zbrinjavanje radnika u skladu s Kolektivnim ugovorom Badela 1862 i zakonskim uvjetima.
Zatvaranjem ovog pogona učinjen je veliki korak u restrukturiranju Badela 1862, što nosi niz korisnih učinaka na rad kompanije s obzirom na dugogodišnji akumulirani gubitak.
U Badelu 1862 trenutno je zaposleno oko 500 radnika, a u pogonu BAP-a, koji je zatvoren, bilo je stalno zaposleno 47 radnika. Od njih je 26 prešlo u druge proizvodne pogone Badela 1862, 16 ih se dobrovoljno prijavilo na zbrinjavanje.
Svi radnici koji odlaze iz Badela 1862 dobit će otpremnine prema Kolektivnom ugovoru.
Slijedom odluke o gašenju pogona BAP-a Badela 1862 otkazan je i ugovor s PepsiCo o punjenju Pepsi i ostalih proizvoda iz asortimana PepsiCo, a PepsiCo je zatim potpisao ugovor s Radenskom d.d. za ekskluzivnog punitelja i distributera za Hrvatsku.
Badel 1862 je bio i dalje zainteresiran za distribuciju Pepsija 0,25 u staklu u HoReCa kanalu Hrvatske zbog sinergijskog efekta s badelovim programom jakih alkoholnih pića, pa je dogovorio ekskluzivnu distribuciju za ovaj program s Radenskom i time dodatno osigurao implementaciju strategije u HoReCa kanalu.
Radenska je bila zainteresirana i za tradicionalne brendove Badela u bezalkoholnom programu (Nara, Inka, Voćko), jer Radenskoj je core biznis bezalkoholna proizvodnja. Zato je postignut dogovor da Radenska otkupi i prava na ovaj program.
Time je postignut značajan izvanredni prihod od prodaje tih badelovih brendova, a i na taj način je osiguran nastavak postojanja poznatih hrvatskih brendova Nara, Inka, Voćko (… čuvajte dobru naviku staru, pijte, pijte Naru…).
Badel 1862 u svojoj poslovnoj filozofiji veliku pažnju posvećuje njegovanju lojalnosti svojih potrošača. Istraživanja pokazuju da su hrvatski potrošači u segmentu konzumacije pića lojalniji domaćem brendu bez obzira na atraktivnost stranih pića i trgovačkih marki, u odnosu na potrošače u Europi.
Ovi dogovori s Radenskom optimalno su rješenje za Badel 1862, koji se s jedne strane potpuno usmjerava na proizvodnju jakih alkoholnih pića i vina (apsolutni je tržišni lider u jakim alkoholnim pićima i crvenim vinima), a s druge strane jača svoju konkurentsku poziciju u oštroj tržišnoj utakmici s inozemnim brendovima.