– Bit destinacije godine nije tko je najveći, bit toga natjecanja je da se izabere trenutno progresivna i najiteresantnija destinacija u Europi. Zadar je postao najbolja destinacija i to s dosta temelja, a na nama je da to opravdamo, rekao je Kalmeta te nadodao kako je tim s turističkim i kulturnim djelatnicima koji će to znati iskoristiti na najbolji način već formiran.
Kalmeta je naglasio kako će budući čelni čovjek Turističke zajednice Grada Zadra, čije bi se ime trebalo znati sljedeći tjedan, imati puno posla.
– Ja ne znam ni koliko se kandidata javilo ni tko, o tome brine Turističko vijeće, rekao je Kalmeta.
O turističkoj ponudi u centru grada, u kojem dominira “pizza cut”, gradonačelnik koji je i zakonski predsjednik TZ Grada, kazao je kako gradske vlasti mogu utjecati na ponudu samo u gradskim prostorima.
– To je pitanje ponude i potražnje. Da klijentela to ne traži toga ne bi bilo. Da traži kamilice na svakom koraku prodavale bi se kamilice. Možete vi otvoriti u centru pet elitnih restorana, ali bili bi prazni. Takva je trenutno klijentela, a struktura gostiju se ne može promijeniti preko noći.
Napomenuo je kako bi se se gradnjom Hyatt hotela na prostoru bivše tvornice Maraska trebala privući poslovna klijentela jer će budući hotel u ponudi imati kongresni centar.