ZADAR – Na prestižnom turističkom sajmu u Berlinu bio je i Hrvoje Anić, direktor hotela Pinija, koji se otvara uoči uskršnjih blagdana upravo s vjernim gostima iz Njemačke i Austrije.
Iako je to naše najbolje turističko tržište, Hrvatska nije u fokusu Nijemaca. Direktor hotela Pinija kaže da moramo biti oprezni. – Ne možemo unaprijed proglašavati rekordnu godinu niti dizati cijene da nam se to ne bi razbilo o glavu. Mi imamo neke plusiće, ali Nijemci su usmjereni uglavnom prema Španjolskoj i Portugalu, gdje njihove agencije imaju zakupljene velike kapacitete. Činjenica jest da su Turska i Egipat, koje su bile velike destinacije Nijemcima, u minusu od 45 posto. Hrvatska mora još puno raditi na svojoj promociji da bi postali prepoznatljivo tržište turistima iz Njemačke, smatra Anić. Predstavljanje Zadra kao najbolje europske destinacije, prema njegovom viđenju, dobro je iskorišteno na berlinskom sajmu.
Zadarska regija je imala poseban štand na berlinskom sajmu. Na tom štandu nije bilo Crvene luke koja se predstavila na štandu HTZ-a, dok je Falkensteiner u Berlinu nastupao samostalno, doznali smo u TZ Zadarske županije.
Na sajmu s kojeg su sinoć stigli zadarski turistički djelatnici, bili su predstavnici Županije TZ, TZ Grada, Turisthotela, Ilirije, Kolovara, agencije Terra te Zračne luke. Iz Zadra za Berlin lete tri avio-kompanije. – Mi smo se tamo jako dobro predstavili. Bilo je jako puno Nijemaca koji su već rezervirali svoje ljetovanje u Zadru i samo su došli po dodatne informacije – ponude sadržaja za zabavu, gastronomiju i ostale doživljaje, prenijela nam je Branka Martinec, šefica marketinga iz hotela Pinija. Oni su u Berlinu s turoperatorima već dogovarali aranžmane za sezonu 2017. godine.