Pet rupa u 50 metara, naslov je teksta kojeg smo zaprimili od našeg čitatelja uz fotografije stanja Ulice bana Josipa Jelačića.
– “Treba li, osim razbijanja auta, iznenadnih manevara, razbijenih bicikala, slomljenih kostiju, iskrivljenih felgi, netko poginuti da se grad počne brinuti o sigurnosti građana u prometu koji te komunalne usluge masno plaćaju? Ili treba doći do toga da neodgovorni pročelnici i rukovoditelji budu osobno kazneno gonjeni? Tada bi se valjda probudili iz zimskog sna koji traje znatno dulje od same zime. Jesu li možda lokalni izbori odgođeni za 2018. godinu?”, pita se naš čitatelj, jedan od mnogih koji zahtijevaju reakciju i veću pozornost nadležnih službi.
O katastrofalnom stanju na zadarskim prometnicama već smo pisali početkom mjeseca. Tada smo kontaktirali Upravni odjel za komunalne djelatnosti i poslali im fotografije i videozapis stanja. No, od tada se situacija, kao što je vidljivo na fotografijama, nije promijenila.
Gradski koncesionar za održavanje zadarskih prometnica i dalje je tvrtka Franto u stečaju. Njima ugovor s gradom istječe 1. ožujka, a u Gradu još ocjenjuju dvije ponude pristigle na natječaj. Stečajni upravitelj Franta Nikola Kruljac u izvješću je naveo da je s Gradom još u listopadu dogovoreno da se napravi plan prioritetnih radova te se vrši izvještavanje prema gradu o dinamici istih. Ako rupe na frekventnim lokacijama koje ugrožavaju sigurnost prometa ne spadaju u prioritetne radove – što onda spada?