ZADAR – Grad Zadar sklopit će ugovor o marketinškim aktivnostima s Turističkom zajednicom Grada Zadra, prema kojem će za oglašavanje na mrežnim stranicama Ryanaira, platiti dva milijuna kuna.
Do sada najveći iznos iz Gradskog proračuna dok to oglašavanje dogodine ne riješi modelom izdvajanja iz povećane boravišne pristojbe. Istodobno će TZ Grada za istu svrhu uplatiti 700 tisuća kuna.
Do sada su Grad i Turistička zajednica za oglašavanje kod te niskotarifne kompanije uložili 12,8 milijuna kuna, od čega je TZ, kojoj bi to trebala biti glavna marketinška aktivnost, izdvojila ukupno 3.1 milijun kuna. Istraživanja su pokazala kako su u proteklih 10 godina putnici Ryanaira donijeli 400 milijuna eura prihoda, što znači da je to bila isplativa investicija, ukazao je pročelnik za gospodarstvo Ivan Katić.
Prvi let zrakoplova Ryanaira najavljen je 26. ožujka.
Uz dvije nove linije za Bristol i Kopenhagen sezonu će Ryanair održavati do polovice studenog. Do tada Zadar već obara turističke rekorde koje je iznio Katić. – Podaci za siječanj i veljaču pokazuju rast dolazaka za 16 i noćenja za 27 posto, pa od ove sezone očekujemo izvrsne turističke rezultate od pola milijuna dolazaka i skoro dva milijuna noćenja kojima težimo, izjavio je pročelnik za gospodarstvo na jučerašnjem kolegiju Gradonačelnika.