ZADAR– Kampanja za lokalne izbore zahuktava se na polju javne komunikacije u kojoj su zadarske vodeće stranke odlučile angažirati PR agencije- profesionalce koji će ih usmjeravati kako i na čemu graditi predizbornu strategiju.
Uz sve poznate modele vođenje kampanju tu je i društvena mreže sa svim svojim prednostima li i zloupotrebama. HDZ se ponovno dogodilo da je netko nepoznat otvorio na Facebooku lažnu stranicu pod nazivom Dr. Branko Dukić – zadarski gradonačelnik (s tim da je zadarski napisano velikim slovom). U traženju da se taj profil poništi, objavljena je službena informacija u kojoj se „izražava s duboka zahvalnost za praćenje i “lajkanje” te stanice. Obzirom da ovo nije službena stranica kandidata za zadarskog gradonačelnika moramo se oprostiti sa vama te vas uputiti na službene stranice koje nose jednostavno ime Branko Dukić, navodi se u objavi na profilu nepoznatog autora.
Izborni stožer HDZ-a svom je kandidatu Branku Dukiću dodijelio osobu koja je zadužena za kontakte s medijima. Radi se o Danijeli Rimanić, koja Dukića prati na sve skupove i događaje.
Javnosti je danas preko Slobodne Dalmacije doznala kako je za njegovu kampanju angažiran Jerko Trogrlić, vlasnik PR agencije “Vajt” iz Splita. On je proveo mini anketu javnog mijenja o Dukiću u kojem su svi iskazali da je dobar čovjek, ali i zbunjenost u dilemi kako će dobar čovjek proći u politici.
SDP-ovci Zadarske županije angažirali su Aleksandru Kolarić, nekadašnju glasnogovornicu premijera Račana. Njezina agencija “Quadrans” gradit će kampanju na zapošljavanju mladih i turističkom brendiranju Zadarske županije.